niedziela, 15 stycznia 2017

Za równy miesiąc mój blog będzie 14 razy młodszy ode mnie:-)

Data założenia bloga nie była przypadkowa.
Po prostu zrobiłam sobie prezent na urodziny, a w zasadzie zrobił mi go mój syn Konrad, bo on też wcześniej podsunął mi taką myśl.
Cztery lata to spory kawał czas, jeszcze nie robię statystyk, bo do podwójnych urodzin mam miesiąc.
Przez ten miesiąc proszę chętnych by wpisali w komentarzu, że chcą przygarnąć ten oto obraz olejny i umieścili banerek na swoim blogu. Zapisy trwają do północy 14 lutego.Losowanie odbędzie się 15 lutego i w tym dniu podam wyniki. Obraz przedstawia irysy- ulubione niegdyś kwiaty mojej Mamy.
Serdecznie dziękuję wiernym Czytelnikom bloga za ich wieloletnie trwanie i motywowanie mnie do pisania.
Wśród Gości są osoby, które nie blogują i nie piszą  komentarzy, ale podczytują regularnie moje posty, a wręcz oczekują na nie, jak na przykład moja Przyjaciółka z lat studenckich Atka, którą serdecznie pozdrawiam.
Wszystkim wiernym Czytelnikom dedykuję te barwne zdjęcia kwiatów w środku zimy.
 A nawet pomarańcze, które owocują na jednym z moich okien opisanych w poprzednim poście.
 Życząc Wam miłego tygodnia zapraszam do blogowej zabawy.

67 komentarzy:

  1. Piękny obraz :) Ale mam od Ciebie dwa cudowne prezenty, które mogę wziąć w każdej chwili do ręki i trzeci prezent pod postacią twojego bloga. Nie mogę być taka zachłanna, pięknem trzeba się dzielić.
    Ogromnie się cieszę, że mogłam Cię poznać.
    I bardzo Ci dziękuję za poradę zawodową - to kolejny prezent jaki mam od Ciebie :)))
    Moc uścisków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Basieńko Kochana!
    To raczej my powinniśmy Tobie dziękować za tak wspaniale prowadzony blog, w którym wprowadzasz nas w niezwykły świat sztuki, jakim jest malarstwo i Twoje przepiękne strofy wierszy(swoją drogą dzięki otrzymanemu od Ciebie tomikowi mogę się nimi delektować w każdym miejscu i czasie), jak również w naturalny sposób ukazujesz nam sprawy, które są bliskie Twemu wspaniałemu sercu(wiara, rodzina, szkoła). Za każdym razem wchodzę do Ciebie, jak do kogoś bliskiego. Dobrze, że jesteś i ładujesz nasze akumulatory pozytywną życiową energią!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu, masz w sobie coś takiego, co przyciąga i ktoś, kto choć raz tu trafił z pewnością powraca. Może nie zawsze jest czas by napisać, ale z pewnością nie można przejść obojętnie obok takiej osobowości jak Ty. Jesteś wspaniałym człowiekiem, pedagogiem, żoną, mamą, babcią i blogerką. Pewnie można by tak długo wypisywać, jednak u mnie mniej,znaczy więcej. Kocham kwiaty,więc jeśli szczęście mi dopisze, to chętnie przygarnę Twoje dzieło. Pozdrawiam w tym szczególnym dla mnie dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że Cie poznałam dzięki blogowi i czekam zawsze na Twoje wpisy! Super konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu kolejny post pełen pięknych zdjęć. Ja podobni jak Agatek, zostawiam ten obraz innym ... ja mam od Ciebie tomik Twoich pięknych wierszy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z radością czytam Wasze wpisy:-)i serdecznie pozdrawiam, a chętnych do nagrody zapisuję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja Mama też uwielbiała irysy, piękny obraz !!
    Trochę się spóźniłam....!!
    Pozdrawiam serdecznie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale się nie spóźniłaś.

      Usuń
    2. Wybacz Basiu, nie doczytałam że konkurs trwa do 14 lutego a nie 14 stycznia...! Jestem w trakcie grypy żołądkowej i nie mam głowy do czytania....Bardzo chętnie wezmę udział w Twoim urodzinowym konkursie...Za kilka dni wrócę aby ściągnąć banerek !
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    3. Zapisuję Cię z przyjemnością.I zdrowia życzę.

      Usuń
  8. to mój blog kończy w tym roku 5 lat, obraz prześliczny, wszystkiego dobrego:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu droga, przede wszystkim serdeczne życzenia z okazji zbliżających się urodzin - Twoich i bloga. Nawet nie wiesz, jak się cieszę, że mogłam Cię poznać.
    Kochana, już kilka razy zabierałam się do napisania komentarza, tak bardzo kusi mnie ten wspaniały obraz z irysami. Ale nie wolno być zachłanną - mam już przecież od Ciebie obraz, który teraz, w środku zimy jest tym bardziej drogi mojemu sercu, bo przenosi mnie w sam środek słonecznego lata. Niech więc inni mają szansę.
    Tulę Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  10. Może będę zachłanna bo mam już Basiu tomik Twoich pięknych wierszy ale kocham zarówno obrazy jak i kwiaty, spróbuję szczęścia w losowaniu. Obraz jest śliczny, byłby prawdziwą perełką w moich skromnych zbiorach. Na życzenia będzie czas za miesiąc. Cieszę się, że nasze ścieżki się skrzyżowały. Masz w sobie niezwykły spokój, mnóstwo dobra i radość z maleńkich rzeczy a to się udziela. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Basiu:))ale nie stanę w kolejce bo mam już przepiękny obraz od Ciebie,więc niech i ktoś inny stanie się takim szczęśliwcem jak ja:))
    chociaż nie powiem,bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy. Piszesz takie wspaniałe posty, że trudno byłoby Ci za nie nie dziękować. Dodatkowo tak się składa, że mamy podobne wspomnienia z dzieciństwa. Zawsze z radością Cię odwiedzam. Mam wprawdzie prezent od Ciebie, który dotarł do mnie w trudnym dla mnie momencie, ale o irysach na obrazie marzę. Najbardziej kocham te właśnie kwiaty za ich oryginalność. Nie mogę sobie odmówić udziału, a nóż los się do mnie uśmiechnie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem taka szczęśliwa, że odwiedziłaś mój blog i zaczęła się między nami wirtualna znajomość. Ty, Twoje posty, wiersze, obrazy i ogromna dbałość o tradycje sprawiają, umiłowanie kwiatów sprawiają, że jestem u Ciebie częstym ale cichym gościem.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z wielką radością goszczę Was w niedzielne popołudnie i cieszę się, że są osoby chętne przygarnąć irysy.Zabawa trwa przez miesiąc.

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu,jak ten czas leci, cieszę się ogromnie że do Ciebie trafiłam. Jesteś niespotykanie dobrą,spokojną interesującą osobą. Każdy Twój wpis jest piękny, bogaty i kocham Twoje obrazy i z przyjemnością zapisuje się na Candy :-) cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu, gratuluję 4 lat w blogosferze i życzę Ci kolejnych tak ciekawych i owocnych lat na blogu !
    Z przyjemnością zapisuję się do Candy :) Obraz jest piękny, a ja od dawna podziwiam na blogu Twoje przepiękne obrazy.
    Już wstawiam banerek na swoim blogu :)
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  17. Basieńko, cieszę sie, że Cie poznałam, ze mogę czytać Twe teksty, wiersze, oglądac fotografie i obrazy. Mam jeden Twój obraz i bardzo się nim ciesze. obraz z irysami jest cudny, ale nie smiem ubiegać sie o kolejny obraz - inni mają szansę na jego wylosowanie.Ściskam Cie mocno!***

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzisiejsze popołudnie spędzam z Wami:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu- życzę Ci, żeby ten blog trwał i trwał, i sprawiał mnóstwo radości! Taki obraz to marzenie, może będę mieć szczęście? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu kochana, przede wszystkim serdecznie gratuluję pięknej rocznicy:) Bardzo chętnie zaglądam do Ciebie:) Dzielą nas tylko 3 lata;) Oczywiście bardzo chętnie zapisuję się na candy, bo nie mam za grosz talentu malarskiego, a irysy też uwielbiam.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kwiaty upiększają świat najbardziej, moim zdaniem :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję jubileuszu! i życzę jeszcze wielu lat w blogosferze!
    Obraz jest śliczny ale nie staję w kolejce po niego, bo nie mam gdzie powiesić.
    Serdeczności przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluje Basiu i zycze wszystkiego dobrego dla Ciebie , piekny obraz:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Basiu, gratuluję i życzę, abyśmy mogli jeszcze wiele lat czerpać z Twojego bloga wiele mądrości i radości. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję za piękne kwiaty w środku zimy. Do zabawy z przyjemnością się dopisuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Basiu,czytam Twoje posty z radością. Zawsze jestem ciekawa co piszesz i jakie piękne zdjęcia zamieszczasz. Twoje posty są pełne treści, wspomnień, relacji. Wszystko jest takie ciekawe.
    Basiu, wspaniała rocznica. Gratuluję!!! Ściskam Cię mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oj, spóźniłam się.
    Niemniej życzę Basiu Twojemu blogowi co najmniej kolejnych 4 lat a Tobie wiele zadowolenia ze wszystkiego co robisz.

    Pozdrawiam Basiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu,jestesmy do siebie bardzo podobne i wiąże nas zima:)))) Niesamowite! Kochana dziekuję za możliwość czytania Twoich pieknych postów, wierszy i oglądania wszystkiego co Ci w duszy gra. Chociaż mam juz od Ciebie obraz mojego Ziutka i piekną książkę, to ustawiam się w kolejce po obaz irysów. jestem zachłanna:) Bardzo je lubię, chociaż w moim ogrodzie dominują inne kwiaty.
    Serdeczności zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wspaniale, że tyle lat tak trzymasz blogową formę :) Naprawdę szczerze Ci gratuluję i proszę o jeszcze.
    Buziolki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Basiu z ogromną przyjemnością czytam Twój blogowy dziennik. Nie zawsze komentuje, ale czytam wszystkie wpisy.
    Gratuluję Ci rocznicy blogowanie i życzę cudownych urodzin.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  31. To czekamy na rocznicę :)Sliczne zdjecia, sliczny obraz ;) Dopisuję się do zabawy, a co tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. " Wychwytuję" wszystkich chętnych!

    OdpowiedzUsuń
  33. Basiu bardzo przyjemnie się czyta Twoje posty, a także ogląda. Obrazek z irysami jest przecudny (może trafi do mnie?). Gratuluję jubileuszu i czekam na kolejne posty, i życzę wszystkiego dobrego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Basiu bardzo przyjemnie się czyta Twoje posty, a także ogląda. Obrazek z irysami jest przecudny (może trafi do mnie?). Gratuluję jubileuszu i czekam na kolejne posty, i życzę wszystkiego dobrego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Basiu, czytanie Twoich postów to wielka przyjemność. Uczą, przywołują wspomnienia, zmuszają do przemyśleń. Zdjęcia i obrazy cieszą oczy.
    Ja mam tomiki poezji i czekam na następny. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję Basiu i życzę samych przyjemności z prowadzenia bloga!
    Pozdrawiam cieplutko!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  37. Jesteś cudowną i dobrą osobą. Bardzo lubię do Ciebie zaglądać.
    Kwiaty piękne od razu ogrzały mnie od środka :)
    Ja poczekam, może kiedyś zrobisz rozdanie z obrazem przedstawiającym anioła?
    Chciałabym takiego mieć nad łóżkiem. Przepraszam, że tak piszę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni :)
    Chętnie przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Basiu ale cudownie się zrobilo widzac tyle pieknych kwiatów w srodku zimy(za oknem)gratuluje blogowania Twoje posty sa nadzyczajne serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Aż przyjemnie popatrzeć na te kwitnienia.

    OdpowiedzUsuń
  41. Imagens deslumbrantes!!!Amo!
    Beijinhos. Marie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Basiu nie było mnie trochę w blogowym świecie ale widzę że zdążyłam się zapisać z nadzieją że ten obraz będzie mój. Może jestem zbyt pewna siebie ale jeszcze nigdy nic nie wygrałam to może tym razem mi się poszczęści. Basiu piękne masz kwiaty i tak wiosennie u Ciebie ale u mnie również zaczyna się wkradać wiosna na skrzynki które zaczynam malować. Cztery lata to kawał czasu ale można też powiedzieć już tak szybko minęło. Życzę Ci kolejnych lat w blogowaniu i inspiracji w malowaniu pięknych obrazów. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na kawusię bo już wracam na normalny tor. Trochę z niego zboczyłam ale było mi źle, jest lepiej i to się liczy. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję że jesteś i że takie piękne posty piszesz Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  43. Niech żyje matematyka i piękne storczyki! Serdeczności , Basiu i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluję Ci Basiu jubileuszu bloga,jedynego w swoim rodzaju. Dzięki,że pokazujesz to,czego ja nie potrafię, bo ani rysowanie, ani rymowanie mi nie wychodzi, niezachwianej wiary to aż zazdroszczę. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratuluję rocznicy:)potrzeba wielkiej siły, aby pisać o rzeczach wielkich i małych oraz wytrwałości w kontynuowaniu zaplanowanych działań:)Jeżeli by mi szczęście dopisało to nawet mam mniejsce gdzie ten obraz mógłby zawisnąć:)

    OdpowiedzUsuń
  46. w blogowaniu jesteśmy zatem równolatkami :) prowadzisz cudownego bloga. dajesz radość, spokój, natchnienie, skłaniasz do refleksji. ogromnie się cieszę, że mogłyśmy się spotkać i wspierasz mnie wtedy, kiedy tego potrzebuję. bardzo Ci dziękuję za wszystkie cudowne chwile i gratuluję oraz mam nadzieję na ciąg dalszy....na nieskończoność :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też uwielbiam kwiaty, zwłaszcza żywe.

    U nas trochę inna tematyka, ale zapraszamy do odwiedzin.

    http://ciupa-wozkowicze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. https://www.youtube.com/channel/UCnvSM6dT0TxvU2AigOuBtLg

    OdpowiedzUsuń
  49. Basiu, serdecznie gratuluję rocznicy. Cieszę się, że mogłam poznać Ciebie w blogowym świecie- tworzysz, malujesz, piszesz cudowne posty, wzruszasz i pobudzasz do refleksji... Uwielbiam Twojego bloga i życzę kolejnych czteroleci. Dziękuję, że jesteś, Basiu. Serdeczności życzę<3

    OdpowiedzUsuń
  50. Będziemy gratulować i śpiewać sto lat a jakże!! Basiu - jak tu nie stanąć w tak zacnej kolejce, po TAAAKI prezent??? Moje maki i frezje chętnie ugoszczą u siebie Twoje Irysy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Basieńko kolejny rok przeleciał i kolejne Twoje piękne rozdanie.
    Gratuluję rocznicy i najmilsze urodzinowe serdeczności przesyłam dla Ciebie,
    Banerek porywam do siebie :)buziaki zostawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  52. Odpowiedzi
    1. Byłabym zachwycona i zaszczycona gdyby trafił do mnie :) Wspaniały obraz.
      Już zabieram banerek do siebie... Pozdrawiam serdecznie i życzę wszelkiego dobra i piękna

      Usuń
  53. Z radością zapisuję chętnych.

    OdpowiedzUsuń
  54. Najważniejsi w blogowym są ludzie ,tacy sami pasjonaci rękodzieła jak i my :)
    Obraz przecudnej urody urody i też staję w kolejce po szczęście :):)

    OdpowiedzUsuń
  55. I ja się dołączam do urodzinowych życzeń a obraz przyjemnością przygarnę i przytulę . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie ukrywam, że jestem tutaj pierwsze raz i ściągnęła mnie chęć otrzymania tych pięknych irysów. Byłoby mi bardzo miło, gdyby mogły wisieć na ścianie w moim domu :)
    Prowadzę w chwili obecnej dwa blogi, dlatego wyjaśniam, że banerek jest na http://janiaka.blogspot.com/
    Pozdrawiam i do napisania, bo myślę, że będę tutaj do ciebie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Przepiękne irysy! Z przyjemnością wezmę udział w Twojej zabawie! Składam też serdeczne życzenia z okazji urodzin Twoich i bloga :) Wielu twórczych inspiracji i czasu na ich realizację! Banerek wisi na moim blogu: cytrulina.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Miło mi Cię gościć, ja również Cię odwiedzę.

    OdpowiedzUsuń