wtorek, 16 stycznia 2018

A może candy? No to zapraszam.

Z każdym rokiem zdaję sobie sprawę z szybkiego upływu czasu.
Zdaje się biegnąć coraz szybciej, mówią mi o tym nie tylko piąte urodziny mojego bloga.
Ale zanim przejdę do zabawy, pragnę podziękować Jadzi za kolejny dar serca- piękny i oryginalny album, który za jej podpowiedzią postaram się zapełnić najlepiej jak umiem.
Piękne prace Jadzi oglądajcie na http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/
Ogromnie Ci Jadziu dziękuję i zapewniam Cię o mojej wielkiej radości.
Wszystkie albumy i karteczki, pudełka i inne prace są wykonane mistrzowsko, a Ty wraz z nimi gościsz w naszych domach.
Album jest pierwszym prezentem na urodziny bloga i moje, blog jest ode mnie znacznie młodszy, ale pięć lat, które osiągnie 15 lutego to też ładny jubileusz.
Dlatego pragnę obdarować kogoś, kto zechce otrzymać taki obraz akwarelę za szkłem, w drewnianej oprawie, namalowaną przez Anię, wyjątkową Dziewczynę, dla której malowanie stanowi jedną z najważniejszych form kontaktu ze światem.
Obrazy Ani znajdują się w wielu prywatnych kolekcjach i cieszą oczy nabywców.
Wystarczy tylko napisać w komentarzu, że pragnie się być posiadaczem tych kwiatów i nic więcej nie wymagam- kto tu zagląda, ten odnajdzie.
Losowanie odbędzie się wieczorem 14 lutego, a w dzień urodzin, o 7 rano, jeśli nie zajdą nieprzewidziane okoliczności, ukaże się wynik losowania. Zapraszam.
 Skoro Aga napisała w komentarzu, że jestem " cudownie wielowątkowa", to ciesząc się z owego określenia zamieszczam na koniec posta prostą w wykonaniu pyszność!
Na wyłożone papierem do pieczenia naczynie do zapiekania,wykładam mięso mielone dobrze doprawione i wyrobione, na to cienkie warstwy fileta z kurczaka w ulubionych przyprawach, następną warstwę stanowi starta na drobnych oczkach marchewka wymieszana z serem żółtym i ziołami prowansalskimi, następnie znów mięso mielone, naczynie przykryte i pieczemy w zależności od ilości mięsa ok 1- 1.5 godz.
Tort mięsny ( tak go nazwałam) jest smakowity zarówno na zimno jak i na gorąco. Polecam.
Serdecznie pozdrawiam wszystkich Czytelników pośród nieustającego nawału zajęć.

40 komentarzy:

  1. Przepis zabieram i ustawiam się w kolejce do zabawy. Przytulam Ciebie i Dziewczyny, które są autorami tych pięknych prac :-) Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę kwiaty ;)
    I dzięki za przepis na tort mięsny, skorzystam na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obraz śliczny ... pięknie by się prezentował na tle szarych ścian w mojej pracowni. Wszystkiego dobrego z okazji 5-tych urodzin bloga . Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że są pierwsze Ochotniczki:-) pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy bloga. Bardzo oryginalny tort na to pięciolecie. Szczerze przyznaję, że choć lubię słodkie, to taki mięsny tort bardzo mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tort mięsny - brzmi nader smakowicie ;) muszę spróbować!
    Obraz poruszający, tak ustawię się w kolejce :)

    Ten album, który pokazujesz jest rzeczywiście niezwykły - i zdjęia też pięknie zaaranzowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepsze życzenia z okazji rocznicy bloga. Wiele przyjemności blogowych :-) Uwielbiam kwiaty, obraz jest przepiękny i ustawiam się w kolejce do candy:-) tort wygląda smakowicie, kradne przepis:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję rocznicy blogowania...
    jak rozdajesz to ja sie piszę bo kwiaciory kocham
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. no to życzę Basiu kolejnych wspaniałych rocznic :)
    tort smakowity, chyba sobie taki upiekę , a co do obrazka, piękny i chciałabym i ja, ale myslę, że ktoś kto nigdy nic nie wylosował powinien go dostać
    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisuję wszystkich, kto ma ochotę, a los niech sam wybierze właściciela.
    Tort można wzbogacić jeszcze o warstwę podduszonych z cebulką pieczarek, ale wtedy skraca się jego trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna rocznica, więc wszystkiego dobrego, wielu pięknych postów, serdecznych komentarzy i spełnienia. W kolejce do obrazu oczywiście stoję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chcę:))))piękny jest i baaardzo by pasował do moich niebieskości:))))Basiu no po prostu wciąż mamy styczne ze sobą:)))Mój blog 15 lutego obchodzi 8 rocznicę i własnie myślę nad jakąś niespodzianką:))))
    pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna rocznica, piękne prezenty i cudowny tort, nie myślałam ,ze z mięsa można coś takiego fajnego upiec, a właściwie dlaczego nie :-)
    Też zapisuję się na candy :-)
    Życze następnych lat blogowania i nasnastępnych .... :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ci Basiu urodzin bloga. Dzięki niemu,od pięciu lat świat jest bardziej uduchowiony. Grudniaczek zaczął puszczać korzonki,z czego się bardzo cieszę. Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś dla ducha , oczu i ciała...

      Gratuluję 5 lat , ja 29 stycznia 6 lat będę w blogowym świecie ;)

      oczywiście , że pragnę stać się posiadaczką tych pieknych kwiatów :)

      pozdrawiam

      Usuń
  16. 5lat Basiu, to szmat czasu. Tak szybko zleciał czas, a ja mam wrażenie, że znam Cię całe życie. :)
    Obraz śliczny, ( czekam na losowanie).
    Piękny prezent Basiu dostałaś.

    Basiu, nadal czekam jeszcze...
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu! Pięć latek to piękna rocznica, serdecznie Ci gratuluję i życzę wielu następnych!
    Przepis brzmi smakowicie, chyba się skuszę :)
    Zaś obraz - cudny jest! No i niebieski ;) Chciałoby się ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obraz jest przeuroczy, szczęśliwa będzie osoba posiadająca go, ja sobie pomarzę szczęście w losowaniach mnie raczej omija. Czas mija nieubłaganie, a kiedy na blogu spotyka się tyle miłych osób to radość. Gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego z okazji pięknej rocznicy. Obraz przepiękny.
    Zaciekawił mnie Twój przepis,a ponieważ mój Eryk w przyszłym tygodniu ma urodziny więc go zrobię na 100%, oczywiście napiszę Ci jak smakował.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu, już dziś gratuluję Ci 5 rocznicy bloga, to piękna rocznica !
    Obraz już na zdjęciu mnie zachwycił, album również jest bardzo ciekawy i kreatywny, z wielką przyjemnością zapisuję się do udziału w Rocznicowym Candy !
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Basieńko, wszystkiego najlepszego z okazji pięknej rocznicy. Bloguj jak najdłużej - Twój zakątek jest ostoją tego, co dobre i piękne.
    Torcik musi być naprawdę smakowity.
    Chętnie ustawię się w kolejce po ten piękny obraz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Swoim pisaniem dajesz ludziom duzo radosci, ciepła, powodów do refleksji i wzruszenia. To jest piękne i wyjątkowe Basiu. Niech Twój bloga trwa i kwitnie jeszcze przez wiele pięciolatek!
    Obraz jest przepiękny, chciałabym, ale nie śmiem, bo juz kiedys dostałam od Ciebie podarunek...
    Tort mięsny apetyczny i ładnie sie prezentuje.Ależ z Ciebie czarodziejka - takze kulinarna!:-))

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję 5 rocznicy blogowania i życzę wielu kolejnych. Jest to także egoistyczne życzenie z mojej strony, ponieważ dla mnie i dla wielu innych osób, ogromną radością i przyjemnością jest czytanie Twoich postów, oglądanie prac:) Nieśmiało wyrażam też chęć posiadania tego pięknego obrazu. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny album dostałaś.I te kwiaty w wazonie urocze. No to bezwstydnie piszę,że chciała bym je mieć:) "Tort mięsny" wygląda apetycznie,takiego jeszcze nie próbowałam.
    Też przyłączam się z góry(jakbym za miesiąc zapomniała)z życzeniami: Wielu następnych lat obecności i przyjemności w bloogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję pięknej rocznicy blogowania i życzę wielu kolejnych! Oczywiście bardzo chciałabym zostać posiadaczką obrazu, liczę na szczęście w losowaniu :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo dziękuję za życzenia i ciepłe słowa, do losowania wpiszę również osoby, którym obraz się podoba, a rezygnują tylko ze względu na swą delikatność.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sama niedawno obchodziłam 5 rocznicę bloga, to szmat czasu. W postach zostawiamy masę wspaniałych wspomnień do których o wiele łatwiej teraz wrócić. Życzę Ci Basiu wielu kolejnych lat w sieci i wielu nowych, blogowych przyjaciół.
    Przepis chętnie wypróbuję - najchętniej w wersji z pieczarkami :)
    Wiesz, że uwielbiam otaczać się pięknymi obrazami a ten niewątpliwie taki jest więc nieśmiało i ja staję w kolejce.
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia dla Ciebie i dla Ani.

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu gratuluję tych pięciu lat blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję Basiu 5-tej rocznicy i życzę kolejnych lat tej wielowątkowości na Twoim blogu ...przepis świetny.
    A do mnie właśnie dotarło, że to przecież styczeń a jego końcówce minie sześć lat jak założyłam swój blog czytelniczy.

    Serdeczności załączam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję i postaram się miewać nadal pomysły:-)

    OdpowiedzUsuń
  31. hehe "cudownie wielowątkowa" -piękne określenie i bardzo trafne:-) Pozdrawiam bardzo serdecznie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudne te kwiaty i piekna rocznica!
    Kolejnych równie pięknych lat blogowania :)
    Jutro zrobię ten torcik, bo wygląda super, zdam meldunek po wykonaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. well congratulations on the beautiful anniversary dear lovely post keep psoting..
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj kochana Basiu :)
    Tym razem i ja również zgłaszam chęć posiadania tak pięknego obrazu :) Ale aż sobie westchnęłam, że to kolejny roczek... jak ten czas szybko mija :)
    Pozdrawiam bardzo, bardzo serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratuluję rocznicy blogowanie... dużo pięknych, mądrych postów i cudnych zdjęć:)A po piękny kwiatowy obraz również ustawiam się w kolejce:)pozdrawia cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję rocznicy blogowania. Jakie to dla nas szczęście, że jesteś, piszesz o tylu ważnych i ciekawych sprawach: podróże, historia, tradycja ... itp. I zawsze piękne zdjęcia. Dzisiejsza pieczeń - bardzo ciekawy przepis i ładnie wygląda. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie będę oryginalna opowiem że torcik mięsny mnie zaintrygował😁
    Jadzia obdarowała Ciebie wspaniale,jej prace zawsze cieszą
    ,to takie małe arcydzieła 😊
    Wspaniałego dalszego blogowania i pomysłów życzę z okazji 5,ja w tym roku też piąteczkę przybiję.
    Chociaż czasami mam chęć już przestać pisać,może to tylko chwilowe .
    Serdeczności przesyłam 😘 i ustawiam się w kolejce po bukiet kwiatów 😁

    OdpowiedzUsuń
  38. Z przyjemnością zapisuję chętnych:-)

    OdpowiedzUsuń