niedziela, 25 sierpnia 2013

Candy z fotografią w tle...



Zapraszam na nietypowe CANDY!


Bowiem nagrodą główną będzie fotografia wykonana przez mojego syna Konrada w wymiarach 45 cm na 30 cm w czarnym  passe partout, gotowa do włożenia w antyramy i zawieszenia jako duży obraz na ścianie Waszego ulubionego pomieszczenia.

Zresztą sami zobaczcie fotografie Konrada na jego stronie...www.konradwojcik.pl

Zwycięzca ( lub dwaj zwycięzcy, jeśli zgłoszeń będzie dużo! ) wybierze sobie fotografię spośród zamieszczonych poniżej:
1.
2.
 3.
4.
 5.
 6.
7.
 8.
 9.
 10.
 11.
 12.
 13.
 14.
 15.
 16.



Będą również inne nagrody- niespodzianki!
Warunki zabawy:

1. Zamieszczenie banerka na swoim blogu bądź informacji o candy na FB.
2. Polubienie strony:  Konrad Wójcik Fotografia
3. Zamieszczenie komentarza pod postem z podaniem informacji o polubieniu w/w strony i podanie własnych namiarów.
4.Wysyłka nagród na terenie Polski.
Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm

Zapraszam do zabawy, która trwa od 26.08. do 22.09. 2013 r.

Losowanie nagród w pierwszy pełny dzień jesieni ( jak na 5 pór roku przystało)! czyli 23 września.

Powodzenia!!!

102 komentarze:

  1. Cudowne!!! Aż dech zapiera. Idę polubić i staję w kolejce po ten, w którym zakochałam się od pierwszego spojrzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jestem ciekawa który to!

      Usuń
    2. Odpisuję równo miesiąc później- ten ostatni ;)
      Pozdrawiam cieplutko i ślę moc buziaczków ;)

      Usuń
  2. Zgłaszam się, zdjęcia przepiękne!!!! więc liczę, że szczęście mi dopisze.
    Natychmiast spełniam postawione warunki
    Pozdrawiam
    Beata http://catinabag-beata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteście pierwsze i błyskawiczne, na pewno los o Was pomyśli:-)))) bo niespodzianki też przewidziano!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia!
    Co prawda jedno Twoje candy już wygrałam ale teraz też nie umiem się powstrzymać i staję w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zdjęcia są przepiękne, oczywiście biorę udział i będę marzyć o wygranej:))) stronka już polubiona, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne candy! Warunki spełnione, teraz staje grzecznie w kolejce i liczę na łut szczęścia:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo chcę wziąć udział w Twoim Candy! Już prawie wszystkie warunki spełniłam,prawie,bo ja mam konta na FB i tym podobnych :( Mam nadzieję że to mnie nie dyskwalifikuje...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudne nagrody, podziwiam piękne zdjęcia i mam cichą nadzieję, że będę mogła wybrać jedno z nich. Informacja na moim blogu w pasku bocznym, polubiłam na FB. Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne zdjęcia i trudny wybór Kochana .... 10 , 14 ,1 , 4 moje faworyty i 16 w moich kolorach na blogu i fb polubiono ;)
    avrea.blogspot.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie fotografie są piękne, ale jedna od razu wpadła mi w oko i wprost do serca. Jeśli będę mieć szczęście, to o nią własnie poproszę :)
    Lecę spełnić pozostałe warunki. Pozdrawiam i dziękuję za każde miłe słowo na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Basiu, nie mogę polubić strony, bo nie mam konta na FB :(
      Dodałam tylko banerek na blogu, czy to wystarczy ?

      Usuń
    2. Tak wystarczy Bożenko, jeśli nie masz konta na FB to oczywiście:-)

      Usuń
  12. przepiękne zdjęcia, Basiu, więc i ja się grzecznie ustawiam:) Gdybym mgła wybrałabym nr 2 lub 3 albo studnię... Och, rozmarzyłam się:)Niestety mało facebookowa jestem- czy to mnie dyskwalifikuje? Informację na blogu zamieszczę, kiedy tylko mój sprzęt przestanie szaleć- co mi przypomina, że znów pocztę mi zasypało wiadomościami od kogoś, kto podszywa się pod Ciebie- z moją @ też się coś dzieje, więc nie miałam jak maila napisać:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście Ilonko, że Cię zapisuję, a te wirusowe wiadomości zgłoś jako spam i zablokuj. Niestety śmieci w sieci jest pełno!

      Usuń
  13. Basieńko, oczywiście wrzucam się do kapelusza z nadzieją, że mnie magik wyciągnie z niego :) Wiewióra skradła moje serce :) i jeszcze ta studnia - boska!
    Zachwycające są prace Twojego syna. Bardzo mi się podobają. Konrad musi być bardzo wrażliwym człowiekiem, inaczej nie byłoby takich zdjęć :)
    Serdecznie pozdrawiam i ściskam Was oboje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a i polubiłam, polubiłam stronę i resztę warunków spełniłam :)

      Usuń
  14. Super! A u Konrada są tysiące fantastycznych zdjęć, a najpiękniejsze są te ślubne, z przygotowań, z ceremonii, z zabawy , z plenerów różnorodnych, bo tam Konrad uwiecznia ludzkie szczęście i radość...Uwielbiam oglądać jego zdjęcia, nigdy się nie powtarza, jest mistrzem w tej dziedzinie, no i jestem z niego dumna- oczywiście:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu, cudowne zdjęcia, a i swojego faworyta znalazłam - zatem dołączam do chętnych.
    Idę bratać się z polubieniem strony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo proszę... i cieszę się Tobą:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko dopiełam i czekam...;) Eh ale z moim szczęśćiem to sobie poczekam!! Dziękuję za fajna zabawe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślałam, a ostatnio coś się ruszyło z korzyścią dla mnie, widocznie trzeba poczekać!

      Usuń
  18. i Ja polubiłam
    ale piękne fotografie... aż trudno wybrać tą naj...

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  19. Rozumiem Cię w pełni! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oniemiałam... są fascynujące. Staję w kolejce i wzdycham do losu;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od kilku lat otaczam się takimi fotografiami, bo są piękne, zapisuję Cię!

      Usuń
  21. Kropelka jest dla mnie numer jeden.
    Chyba jestem po raz pierwszy. Wszystkiego co trzeba dopełnię wieczorem.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu, talent w Twojej rodzinnie to chyba coś bardzo oczywistego :) Piękne zdjęcia! ale jako faka Czterech Pór Roku a zwłaszcza jesieni wybieram zdjęcie 12 i 13 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za uznanie, sztuka jest" zaraźliwa"!
      Też kocham jesień!

      Usuń
  23. śliczne zdjęcia, te chatki są cudne. I oczywiście zgłaszam się.^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkie są piękne ale ja to bym chciała swój domek w takiej fotografii. Te stare chaty to moje klimaty. Nie wiedziałam że potrafię rymować. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś mieszkała bliżej i miała jeszcze tę "swoją" chatkę:-) Rozumiem Zosiu, że mam Cię wpisać do losowania!

      Usuń
  25. Przepiękne fotografie! Nawet z tych kilku powyżej trudno wybrać tę jedną najpiękniejszą :)Niestety nie mam profilu na Fb, ale umieszczę banerek na moim blogu.
    A może Konrad założyłby blog??? Jest sporo osób błądzących wyłącznie po blogach a omijających portale społecznościowe...

    OdpowiedzUsuń
  26. Oczywiście, że Cię zapisuję!
    A Konrad ma bloga na www.konradwojcik.pl
    Tam jest fotografia ślubna i portfolio i blog- tekstów mało, za to zdjęcia piękne i cała masa, możesz zerknąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już tam zajrzałam - fotografie rewelacyjne (i Konrad sympatyczny :)) )! Mnie urzekły szczególnie te z Krakowa, no i zabawna historyjka z kanarkiem -terrorystą :)))

      Usuń
    2. Ale się cieszę, czyż może być większa radość dla matki niż sukcesy i szczęście dzieci!

      Usuń
  27. Buuuuuuuuuuu
    no buczeć idę
    tu takie cuda, że oczy zrobiły mi się na szypułkach a ja nawet cienia cienia szansy nie mam, bo nie mam konta na Fb.......
    buuuuuuuuuuu........

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie bucz Kochana, zapisuję Cię, bo chęci masz, a nie każdy jest na Fb. Wystarczy, że się zachwyciłaś i to się liczy!

      Usuń
  28. Przecudne, jestem od wrażeniem, też mam syna Konrada :) stronę polubiłam :) pozdrawiam i w kolejkę się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Jadziu, a imię wybrałyśmy dzieciom wyjątkowe!

      Usuń
  29. Basiu jestem jak widzisz i z przyjemnością zapisuję się na to candy, pewnie domyślasz się które zdjęcia mogły skraść moje serce:))) stare domy...Przedni pomysł, nietypowy i intrygujący. Zaraz zamieszczę banerek.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też się zapisuję! Kocham fotografię a te zdjęcia są cudne :) Nie wiem, które bym wybrała ... Stronkę polubiłam a banerek już umieszczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, wybór trudny, ale zwycięzcy będą się musieć zdecydować!

      Usuń
  31. Zdjęcia są cudne ;) dlatego zgłaszam się do konkursu, bo chętnie bym powiesiła, któreś ze zdjęć (choć nie wiem które, bo wszystkie są piękne)na ścianie, aby ożywić pokój ;)
    Obserwuję jako kwiatusia, lubię na FB jako Żyć nadal z pasją i na tej stronie udostępniam info o Twoim konkursie :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    kwiatusia (kwiatusia1@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj jakie cudne zdjęcia! Fantastyczne. Byłabym szczęśliwa, gdybym miała takie w domu, choć tu pojawia się problem z wyborem, bo wszystkie cudne i ciężko wybrać to jedno najpiękniejsze.
    Baner zamieszczony na moim blogu http://manitowisko.blogspot.com/, lubię na FB jako Anita M....
    Pozdrawiam serdecznie i z niecierpliwością czekam na wyniki.
    marcowa.manita@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anitko we wszystkich miejscach gdzie tworzymy!
      Miło nam Cię gościć! Powodzenia w losowaniu!

      Usuń
  33. nr 16 - coś cudownego!! idealny do pokoju moich rodziców :))
    udostępniłam na FB: http://www.facebook.com/agnieszkazg/posts/10201314699542961
    lubię na FB jako Agnieszka Insińska
    agoooooosia@gmail.com

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. nr 17 - gołębie sa cudne, kropla ... o kazdym zdjęciu mogłabym coś napisać ;-0
    oczywiście chcę. Lubię jako Barbara Piasecka

    OdpowiedzUsuń
  35. Dziękuję Basi i Agnieszce, zapisuję, pozdrawiam i czekamy na jesień:-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapisuję się. Zdjęcia są przecudne, trudny będzie w razie czego wybór. :)

    Banerek już na blogu:
    http://design-my-home-and-garden.blogspot.com/
    Na FB lubię jako Marta Li...

    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marto na naszym candy! Powodzenia! Zapraszam nieustannie!

      Usuń
  37. Piękne fotografie... może uda się coś wygrać:)Strona Konrada polubiona bardzo...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Dziękuję Aniu i witam Cię wśród miłośników fotografii!

    OdpowiedzUsuń
  39. Takie piękne,że dech zapierają,ale jeżeli los się do mnie uśmiechnie to poproszę o studnię lub 3,7 albo 13 :)to bardzo trudny wybór choć studnia kojarzy mi się z dzieciństwem u moich kochanych dziadków,ale pozostałe również są piękne:)warunki spełnione na fb lubię jako Beata Sz., baner na blogu http://szczesliwyzakatek.blogspot.com

    Pozdrawiam i czekam na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne! Jest się czym zachwycać! Oczywiście że polubiłam, jako Katarzyna K. :) Cudne! no i do Candy oczywiście się zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  41. Cieszę się Twoim zachwytem:-)
    Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. No i nareszcie dotarłam do Pięciu Pór Roku:-) A że bywam jakoś tak jestem tak bezczelna, że aż sama się sobie dziwię:-) to nim pospaceruję i zaczytam się u Ciebie, najpierw ustawiam się w ogonku:-) I jeśli mnie nie wyrzucisz z niego (bo ja facebookowiczką nie jestem i nawet nie wiem jak to się je... Muszę wreszcie kiedyś przysiąść, zobaczyć, podziałać) to może mi się poszczęści:-) Bo wielbicielką zdjęć Twojego syna jestem wielką, często zaglądam i oglądam. Ma w sobie wiele wrażliwości i ogromnie duuużo zdolności, i niesamowitą wyobraźnię. Tak mi się wydaje, że najpierw gdzieś w środku siebie widzi to, co potem obpstryka. Czy Twoje zdjęcie na samej górze, to pięknie jesienne i z wielką dawką tęsknoty, także Twojego Syna? Jest przepiękne i takie nostalgiczne. Gdyby się zdarzyło, że mi się uda wygrać:-) to dopiero miałabym rozterkę, które ze zdjęć wybrać. Aż się tego boję:-))) Bo i wiewiórka, i stare domy, i piękne zamglone lasy, albo to wyciszone, zatrzymane na chwile miasto. Piękne fotografie. Musisz być ogrooomnie dumna z tak utalentowanego Potomka:-) Pozdrawiam Was Oboje serdecznie i idę jeszcze sobie popatrzeć:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Oczywiście, że Cię Edytko zapisuję, bez Fb, ale na Fb to nawet ja, wiekowa jestem!
    Pewnie, że jestem dumna z Konrada, robi piękne sesje ślubne, uwiecznia ludzkie szczęście, a ja bardzo tym żyję, jego sukcesy to moja radość!

    OdpowiedzUsuń
  44. Basiu, mam nadzieję, że wybaczysz mi...nigdy nie brałam udziału w candy i raczej nie biorę, nie żebym miała coś przeciwko...po prostu tak mam:D
    A fotografie są tak przepiękne, że trudno byłoby wybrać ...:)
    Przesyłam gorące pozdrowienia, również dla zdolnego syna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że Cię rozumiem, bardzo sobie cenię wolność i niezależność innych osób. Dziękuję za pozdrowienia dla Syna- aktualnie w Tatrach!

      Usuń
  45. Zapoluję bardzo chętnie! FB - zalajkowany roma roma, banerek na blogu:epokapapierowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Polubiłam na FB jako : Twórczo po mojemu.
    Jak tu nie polubć takich fotograficznych perełek. Zdjęcia Twojego syna są po prostu przepiękne. Ustawiam się w kolejce. Jakby mi szczęście dopisało, to będę miała zgryz, które zdjęcie wybrać, bo wszystkie są piękne :)
    Banerek na moim blogu: http://tworczopomojemu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to mi się Dzieci udały:-)))))))
      Fajnie, Ci się u nas podoba! Powodzenia, losy wyciągnie oczywiście Konrad!

      Usuń
  47. Polubione i wklejone na FB. Mam pustą ścianę, która już długooo czeka na coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  48. Zatem powodzenia Uleczko- wszystko w rękach Konrada!

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciężko będzie wybrać zdjęcie zwycięzcy... Mam nadzieję, że to ja będę się głowić, które zdjecie jest najpiekniejsze :D
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w mojej zabawie :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Wiewióreczka skradła moje serce ;) Na FB polubione jako Monia D., a bannerek:

    fiolety.blogspot.com

    Buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Moniu, już Cię zapisuję. Takie wiewióreczki biegają nam jesienią po podwórku!

      Usuń
  51. Oj,ciężko będzie wybrać. CUDNE są te zdjęcia.
    Warunki spełnione, banerek na http://sen-o-piwonii.blogspot.com/
    Zapraszam do udziału w mojej zabawie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  52. Zapisuję Cię Asiu i sama też się zapisałam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudowne zdjęcia :)
    Banerek na moim blogu www.koralikpokoraliku.blogspot.com
    Blog oczywiście obserwuję i myślę, że będę zaglądać to coraz częściej :)
    Niestety nie mam konta na FB, ale mam nadzieję, że moje zgłoszenie zostanie przyjęte :)
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Witaj Madziu u mnie, cieszę się z Twoich odwiedzin i oczywiście zapisuję Cię na candy.
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  55. Przepiękne zdjęcia Basiu. Oniemiałam na ich widok. Staję w ogonku zatem
    Pozdrawiam
    Joaśka

    Banerek już zamieściłam w pasku bocznym mojego bloga.

    Twojego bloga obserwuję jako porostuvintage blogspotcouk , polubiłam jako Joaśka Janicka .

    Banerek wklejam do bocznego paska na swoim blogu Po prostu vintage http://poprostuvintage.blogspot.co.uk/

    Stronę fb polibiłam jako Joaśka Janicka https://www.facebook.com/joaska.janicka

    OdpowiedzUsuń
  56. Witaj Joasiu i już Cię zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudne, cudne, cudne..............
    Przecudne...
    Zapisz mnie, proszę...
    martoovka.blogspot.com
    (na FB - Marta Knap)

    OdpowiedzUsuń
  58. Zapisuję i biegnę odwiedzić Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  59. Gdyby jedna z tak fantastycznych grafik ozdobiła ścianę mojej pracowni, nie wiem, czy chciałabym z niej wychodzić. ^^ Do zabawy z miłą chęcią się przyłączam i ciepłe pozdrowienia z http://zwiatremipodwiatr-ana.blogspot.com/ załączam. Na fb polubiłam profil jako Anna K. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Aniu, zapisuję Cię i muszę przyznać, że po Twoim opisie stwierdzam, że mamy dużo wspólnego!

      Usuń
  60. I ja dołączę do tej kolejki, gdyż zdjęciami jestem zauroczona:) Widać syn odziedziczył talent po mamie:) Pozdrawiam gorąco:)
    Na FB lubię jako: Zaproszenia z fantazją
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. WOW! Zdjęcia zapierają dech w piesiach!!! Oczywiście zapisuję się z ogromną przyjemnością! Wszystkie warunki z miłą chęcią spełniłam, na fb lubię jako Weronika Knap:)
    http://weronkaa84.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Weroniko, cieszę się, że przystąpiłaś do zabawy:-)

      Usuń