poniedziałek, 1 kwietnia 2024

Nie dam się wyprzedzić:-)

Wielkanoc była w tym roku taka, na jaką czekaliśmy wiele lat, ciepła, słoneczna, piękna.
A przyroda wtórowała Zmartwychwstałemu Chrystusowi w naturalny sposób ozdabiając świat, w którym rodzi się i wzrasta nowe życie.
W drugi dzień Świąt postanowiłam utrwalić piękno wczesnej wiosny i podzielić się z Wami jej urokami.
Spośród wielu zdjęć wybieram dziś tylko dwie piękności, wytworną magnolię i urokliwą tarninę.
Obie zachwycają mnie niezmiennie, ale żeby zapisać te uroki, potrzebna jest pogoda taka jak dziś.
Już milknę i zapraszam do świata fotografii...

Dziękuję za wspólny spacer...

39 komentarzy:

  1. Wspaniała pogoda sprawiła, że w pełnej krasie możemy podziwiać jedną z najbardziej efektownych, odmian magnolii, tulipanową. Jej wspaniałe kwiaty tworzą piękny widok, który naprawdę zapiera dech w piersiach. Gąszcz kwitnącej tarniny wygląda zjawiskowo. Też wspaniale wyglądają kwitnące ałycze, które swym intensywnym zapachem przyciągają pszczoły. Basiu dziękuję za podzielenie się z nami tymi pięknymi, kwitnącymi krzewami. Niestety, nie znam autora tego obrazu.
    Życzę pięknego, słonecznego poświątecznego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ałycze też mamy w okolicy, w " Józkowym sadzie".

      Usuń
  2. Piękne są kwitnące magnolie i tarniny - takie wiosenne królewny.
    Miłego świętowania, Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna wiosna podobno znowu ma być zimno brr

    OdpowiedzUsuń
  4. Widok magnolii zapiera dech w piersiach. Niesamowity dar natury. Jaka szkoda, że u nas się nie zadomowiły. Po kilku próbach poddałam się. Nie widziałam z bliska kwitnącej tarniny, a szkoda, bo wygląda zjawiskowo. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękną pogodę mieliśmy na Wielkanoc a te kwitnące magnolie i tarniny to dodatkowy dar. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, ależ wspaniałości pokazałaś. Kwitnienie magnolii jest spektakularnym widowiskiem, to niesamowite, bajecznie strojne rośliny. W tym roku pogoda pozwoliła pokazać się im w pełnej krasie:)
    Tarnina również cudeńko, cała w bieli, delikatna i subtelna <3
    Z ogromną przyjemnością obejrzałam ten wspaniały pokaz piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W mojej wiosce jest bardzo dużo tarniny bo porasta międzywale naszej Żabnicy i to wygląda jak biała wstęga.

      Usuń
  7. Tak, pogoda bardzo dopisała i wiosna nareszcie w rozkwicie!
    Zapraszam do mnie flowersblossominthewintertime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Boooskie zdjęcia. Taki klimat, tak miło na sercu. Dziękuję Basiu, bo to był magiczny spacer i do tego wspólny. Udało Ci się uchwycić magię chwili, magię natury, jakieś te zdjęcia takie zaczarowane, bardzo do mnie trafiają. Tak serdecznie Cię pozdrawiam, tulę mocno moja Ty ogromna radości. :*********

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia. Dzięki za ukwiecony spacer. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, przepięknie było w Wielkanoc. Z dna na dzień wszystko sie zazieleniało i coraz więcej roślinek kwitło. A słonko świeciło jak w lecie. A dzisiaj u nas zmiana pogody. Zimno i leje. Ale to dobrze. Deszcz i ochłodzenie było potrzebne ogrodowi i mnie.
    Prześliczne masz magnolie, Basiu! Pozdrawiam Cię serdecznie!:-)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nasze deszcze są krótkie, ale częste, więc plewienie w ogródku idzie z oporami.

      Usuń
  11. O tak, pogoda w tym roku wyjątkowo zgrała się z atmosferą świąt Wielkiej Nocy. Piękne te magnolie, ja z kolei zachwycam się żółciutkimi forsycjami rosnącymi w naszym przyblokowym mini-ogródku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się. W święta pogoda była przepiękna aż prosiło się o spacer... Uwielbiam Biel... A kwitnące teraz krzewy i drzewa na biało wprost powalaja nie tylko widokiem ale też zapachem. Podziwiam magnolie. Jednak to prawdziwe królowe. Wszystkiego dobrego Basiu życzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja magnolia dopiero rozkwita, oby tylko przymrozku nie było, za wcześnie ruszyła przyroda, za wcześnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne drzewa w wiosennych kreacjach. Cudny okres się zaczyna. Pozdrawiam serdecznie 🌺🌺🌺🌺

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie u mnie też już piękna wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Basiu istny kwietny raj w Twoim otoczeniu! Ciepłe wiosenne deszcze i wysokie temperatury sprawiają, że przyroda w niesamowitym tempie rozkwita i zieleni się! Moja magnolia Soulangeana też czaruje okazałymi kwiatami, którym w tym roku nie zagroził żaden przymrozek :-))
    Pozdrawiam ciepło!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pięknie! Uwielbiam widok kwitnących drzew :) U nas magnolia dopiero przygotowuje się do kwitnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj już w kwietniu Basiu
    Ja jak zwykle spóźniona...
    U mnie, a raczej u moich rodziców teraz istna magnoliowa aleja. Dawno tak obficie nie było.
    Pozdrawiam rozkwitającymi też tulipanami

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ uczta dla oka Basiu :) Magnolie uwielbiam, zachwycam się nimi od zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne, wiosenne kadry, Basiu. U mnie w okolicy też królują polne tarniny, chociaż ja z wielkim zniecierpliwieniem czekam na zakwitnięcie rzepaku w polach za moim ogrodem...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam dziś u Ciebie na zdjęciach rzepak i u nas też jest w tej fazie.

      Usuń