sobota, 30 września 2023

Jesień w mojej wiosce.

Znów przyszła, a ja mogłam ja powitać kolejny raz...
Dlatego delektuję się jej dojrzałością, smakiem, dotykiem...
Oby październik był łagodny, słoneczny, łaskawy...
Zatem trwaj złota jesieni i ciesz nasze oczy:

Nasza blogowa Koleżanka czas przełomu września i października określa pięknym mianem czasu aniołów i często inspiruje mnie do tworzenia w tym temacie.
Skoro w tych dniach obchodzimy święta poświęcone Aniołom i Archaniołom, to i ja zamieszczam dziś moje prace, które powstały " za przyczyną" Ismeny.
Następny post będzie książkowy, bo tyle ciekawych rzeczy mam Wam do polecenia, a jesień będzie sprzyjać wieczorom z książką:-)
Jak obiecałam, tak zrobię i tej oto wylosowanej przed chwilą Trójce wysyłam moje świeżutkie tomiki z nadzieją, że będą czytane nie tylko jesienią:-)
Pofruną one do: Agnieszki https://odnowionaja.blogspot.com/, Izy http://kicikicitata.blogspot.com/ Urszuli https://niesfornedruty.blogspot.com/
Wielu refleksji Drogie Panie Wam życzę, a może nawet te wiersze będą dla kogoś inspiracją...
Żegnam się z Wami do napisania następnego postu, a na mnie czekają dwie ważne imprezy kulturalne, o czym w niedalekiej przyszłości...

47 komentarzy:

  1. Pięknie u Ciebie. Śliczne anioły. Mam problem z logowaniem się aby napisać komentarz. Nie wiem co się dzieje, na różnych blogach tak mam. Wszystkiego dobrego życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zmieniłam przeglądarkę, na "chromie" wszystko działa

      Usuń
  2. Wspaniała jesień u Ciebie Basiu, obrazy też cudne. Gratulacje dla dziewczyn. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Basiu droga, jakże mnie mocno uradowałaś! Tak bardzo dziękuję. Cieszę się ogromnie i już planuję ucztę dla ducha. Kocham poezję i uwielbiam z nią spędzać jesienne wieczory. W tym sezonie będzie mi szczególnie bliska ze względu na autorkę:))) Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tej ogromnej radości zapomniałam dodać kilka słów o namalowanych aniołach. Są piękne!

      Usuń
    2. Bardzo mi miło czytać te słowa.

      Usuń
  4. Tak, ten anielski czas jest piekny, niech się nami zawsze opiekuja nasze anioły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To mam wielkie szczęście.Jesień cudowna u Ciebie a anioły zjawiskowe, ten na drzewie obserwujący i ten malutki z latarenką opiekuje się maluszkami, pięknosci
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu, urokliwa ta jesień u Ciebie - taka spokojna, nostalgiczna z ciepłymi promieniami słońca...
    Anioły też ujmujące w swej różnorodności i refleksyjne zarazem...
    Pięknego października Ci życzę i pozdrawiam najserdeczniej - Anita :-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu jesień u Ciebie taka naturalistyczna, piękna i równie piękne są Twoje Anioły. Gratuluję paniom, które delektować się będą Twoją piękną poezją. Pozdrawiam serdecznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak jesień już daje o sobie znać. Oby tylko nabrała kolorów to i przyjemniej będzie z nią trwać. Róże jeszcze ładnie w wielu ogrodach kwitną. A Twoje anioły niech mają nas w swojej opiece.. Pozdrawiam jesiennie ale bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przede wszystkim gratuluję wygranym do których polecą Twoje wiersze. Piękną masz jesień w swojej wiosce, a co do Aniołów to mnie zauroczył ten malutki patrzący w okno. Pozostałe tez mają swój urok a ty zdolniacha jesteś w ich malowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Basiu!
    Bardzo gorąco dziękuję za przepiękny tomik Twoich wierszy.
    Jesień na Twoich zdjęcia jest piękna i pełna nostalgii. Ta pora roku przyszła z całą swoją kolorową urodą.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie pokazałaś jesień, Basiu... A anioły przesłodkie...
    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię jesienne klimaty i kolory a u Ciebie je czuć. Zachwycił mnie mały aniołek zaglądający przez okno. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taką jesień, Basiu, mogę przyjmować z otwartymi ramionami... Byleby dopisywało słońce, a Matka Natura sypnęła od czasu do czasu jakimś pięknym kolorem. Anioły od razu przywodzą mi na myśl moją ukochaną Lanckoronę, wszak to ich miasteczko...
    Pozdrawiam serdecznie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Basieńko, Ty wiesz, prawda? Zawsze podziwiam...
    A dziewczynom gratuluję - posiadać Twój tomik to wielkie szczęście.
    ❤❤❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Jesień mamy wyjątkową, u Ciebie Basiu, barwnie kwitnącą. Najmniejszy aniołek wzrusza. Zastanawia mnie latarenka. Czy w twoim zamyśle, ona lewituje, czy spada? Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesień jest prześliczna <3 Super fotki :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakże się cieszę, że mam anioła od Ciebie Basiu, hehe, chyba naprawdę je widujesz, są takie radosne, czułe. "Zatem trwaj Złota Jesień...." też bardzo lubię jesienny krajobraz.Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten upalny wrzesień powodował naszą ogromną radość z ciepła i przedłużającego się lata, ale obawiam się, że przyniesie nam pogodowe niespodzianki . Takiego września, jak żyję, nie pamiętam. W Twoim ogrodzie jak zwykle przepięknie, no i przepiękne aniołki zagościły na Twoich obrazach.
    Życzę pięknego października i pozdrawiam serdecznie.
    Dziękuję też za pomoc przy komentowaniu u Maksa.:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękną jesień pokazałaś na zdjęciach. Twoje anioły są bardzo oryginalne , cudne. Gratuluję dziewczynom do których polecą tomiki. Pozdrawiam serdecznie 🪻🙂🙂

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj początkiem października Basiu
    I co mam więcej napisać? Przecież wiesz, że nieodmiennie zachwycam się Twoją Małą Ojczyznę o każdej porze roku.
    A kolejne aniołki już czekają na Twoją interpretację:)))
    Pozdrawiam letnim słońcem jesienią

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocham jesień !!! To taka kreatywna pora roku pod wieloma względami. Anielskie portrety - cudne !!!
    Chyba mnie coś ominęło - jak zwykle. Jakieś losowanie ? Też bym przygarnęła Twój tomik wierszy... Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie wiosna jest najpiękniejsza, ale jesień też ma swoje uroki.
    Szczególnie w Twoich stronach Basiu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna jesień i piękne Anioły!

    OdpowiedzUsuń