niedziela, 23 maja 2021

Trochę wiosny na koniec maja.

Patrzę, podziwiam, cieszę się kolejną wiosną, choć zimna i mokra, ale nasza, polska.
Dziś zdjęcia mają przemówić, zdjęcia roślinek, które oparły się niszczycielskiemu działaniu podziemnych gryzoni.

Każda roślinka cieszy. A na Zielone Świątki, które kończą okres wielkanocny, zgodnie z tradycją przystroiłam bramkę i wjazd na podwórko, zielonymi gałązkami liliowca i brzozy.
Miłośnikom książek proponuję kolejną, interesującą powieść.
Dziś post wybitnie świąteczny, krótki i kolorowy.
Bardzo serdecznie pozdrawiam.

32 komentarze:

  1. Przepiękne zdjęcia roślinek :D Książka mnie zaciekawiła :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba ciekawa jest książka . Piękne kwiaty mimo zimnej wiosny

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszyscy czekamy na ciepło, a u nas znów deszcz i ziąb.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety mamy wybitnie kapryśną wiosnę, dlatego pomiędzy kolejnymi opadami, staram się
    cieszyć ogrodem i kolejnymi kwitnącymi kwiatami. Zachwycające są Basiu Twoje floksy szydlaste!
    Uwiodły i mnie one swą urodą, dlatego posadziłam tej wiosny cztery sztuki na rabacie.
    Pozdrawiam serdecznie życząc jak najwięcej słonka :-))
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu ksiązkę wpisuje oczywiście na swoją tajną listę . Zdjęcia wiosenne świetne a te papuzie tulipany masz masz cudne!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie może się ta wiosna rozhulać, te rzadkie dni z pogodą cieszą wtedy jeszcze bardziej. Można wówczas nacieszyć się ogrodem, kwiatami a nawet pracą w nim. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne kwiaty! Zachwyciły mnie zwłaszcza tulipany papuzie :). Książka ma interesujący tytuł i podtytuł, chętnie po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne wielokolorowe kwiaty zawsze cieszą oko. Maj to piękny miesiąc. Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie i kolorowo jest u Ciebie. Maj zachwyca nas kolorami. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌷

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam te pierzaste tulipany! No, w sumie to ja jestem fanką wszystkich tulipanów :)
    Książkę muszę przeczytać!

    OdpowiedzUsuń
  11. ależ piękne kwiaty, u mnie cąły czas brzydko i leje :(

    OdpowiedzUsuń
  12. all blossoms are enchanting. the book sounds interesting
    cheap colored lace front wigs

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziś nastał piękny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna ta wiosna u Ciebie Basiu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kapryśna wiosna tego roku, toteż cieszy każdy kwitnący kwiat.
    Piękne okazy tulipanów i floksików.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wiosna u Ciebie Basiu, kwiaty nie zawiodły. Masz ciekawe odmiany tulipanów, bardzo oryginalne. Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Basieńko, przesyłam Ci mnóstwo wiosennych uścisków.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kwiaty , wiosna to najpiękniejsza pora roku. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najwyższy czas na bibliotekę, bo ostatnio ja zaniedbalam. Przeczuwam, że tak będzie i na razie mam czyste konto od ostatniego tam pobytu. Twoja propozycja< basiu, zainteresowała mnie, ciekawe, czy u nas mają ...
    Kwiatki- bohaterki, nie day sie gryzoniom :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak mi się wydaje, że dopiero w starszym wieku dorosłam do tego, aby zainteresować się przyrodą, historią, okolicą, no i mam wreszcie na to czas:-) Właśnie wczoraj przywiozłam kolejną porcję książek z biblioteki, uwielbiam czytać; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda, że doba jest tak krótka i na wszystko brakuje mi czasu:-(

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne zdjęcia, na nich wiosna pokazuje swoją urodę. Pozdrawiam Basiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne floksiki. Ja jakoś nie mam do nich szczęścia. Za to obficie kwitły mi tulipany. To zasługa ... kuny! Tak to nie pomyłka. Jesienią miałam kunę w ogrodzie, trochę mi na broiła, ale za to wyłapała nornice. Nie miał kto zeżreć cebulek ;)Pozdrawiam wiosennie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witaj piątkowo Basiu
    Kocham te floksowe dywany.
    A tulipany? Zólto-czerwone są najpiękniejsze.
    Dzisiaj znowu wydałam majątek na sadzonki :))))
    Pozdrawiam pachnącą końcówką maja

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne sa te Twoje kwiaty.Lubie bardzo Twoje zdjecia, Basiu.)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kwiaty:)moje balkonowe takie biedne zmarznięte:))słabo kwitną bo im zimno:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne tulipany, ale mnie urzekły floksiki. Przypomniał mi się ogród mojej mamy, w którym różnokolorowe floksiki tworzyły całe dywany.
    Ze względu na myszy, przestałam sadzić takie cebule, które im smakują. Z żalem zrezygnowałam, ale to była syzyfowa praca. Ja sadziłam, one się dokarmiały. Teraz mam mnóstwo narcyzów, których myszy nie znoszą. Mam zaskrońce w ogrodzie i one trochę czeredę mysia przetrzebiły.
    Ciepłych dni:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z Waszych komentarzy dużo się dowiaduję.Teraz będę sadzić narcyzy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Te malutkie wiosenne floksiki sa urocze. Nigdy nie zawodza. Pamietam ze zawsze tworzyly dywany w babcinym ogrodku. Cudowne tulipany!

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda, że wiosna tak szybko umyka!

    OdpowiedzUsuń