sobota, 12 sierpnia 2017

Prezent od Jadzi na koralową rocznicę.

Jadzia z bloga http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/ choć nie wiedziała o naszym koralowym jubileuszu to wiedziona nie pierwszy raz dobrocią postanowiła podzielić się swoimi pięknymi albumami, które gromadzą w sobie moje przeróżne skarby.
Jadzi i wszystkim moim blogowym Gościom posyłam zerwany dziś bukiet z naszej georginiowej  uprawy.
Ale wracam do otrzymanego prezentu, za który Drogiej Jadzi serdecznie dziękuję, bo znalazły się tam dwa wspaniałe albumy- w jednym umieszczę fotografie swoich obrazów, które są aktualnie w różnych zakątkach świata, a mnie pozostanie pamiątka w postaci zdjęć.
W drugim Jadzia zamieściła piękne opowiadanie o przyjaźni, która wydała niesamowite owoce, a tym samym Autorka sprowokowała mnie do pisania opowiadań, choć w pierwszym odruchu chciałam umieścić tam wiersze pisane dla moich Wnucząt.
Jednak pierwszy rozdział zobowiązuje...
W paczuszce znalazła się też wspaniała książka z myślami " do przemyślenia", elegancka zakładka, piękna karteczka, która mi się w ostatnich dniach bardzo przydała i pyszna czekolada z kawą, a konkretnie zmielonymi ziarenkami kawy ( w sam raz dla smakosza kawy).
 A skoro w tytule przyznałam się do koralowej rocznicy, to pozwolę sobie na chwilę wspomnień, wszak 35 lat razem to spory kawał czasu.




Jest za co dziękować...
napisałam nawet " Litanię podziękowań" i okazała się bardzo długa.
Pośród tej listy nasi Synowie Konrad i Kamil, ich Żony i ich Dzieci, a nasze Wnuki: Konradek i Natalia.
35 lat radości, smutków, jak to w życiu bywa- najważniejsze, że dzieliliśmy je razem...
Dzień ślubu przypadł na św. Maksymiliana- 14 sierpnia, było upalnie, pięknie i radośnie, szkoda, że tak wielu ówczesnych Gości nie ma już pośród nas...
We wspomnieniach pozostało wiejskie wesele z klimatem PRL-owskiego braku wszystkiego   ( nie brakowało tylko octu i marmolady).
A jednak Mama zgromadziła wszystko, co było potrzebne do wystawnego podjęcia Weselników, a p. Irenka- kucharka przygotowała wyśmienite potrawy i ciasta.


A korale, które doczekały koralowej rocznicy dostałam zaraz po weselu od ś.p. Teściowej, a należały do Jej Mamy i Jej Teściowej- taka rodzinna pamiątka, którą darzę wielkim sentymentem.




I takie kwiaty wówczas kwitły...
Wszystkiego najlepszego życzę wszystkim, którzy w sierpniu będą świętować własne rocznice ślubu i serdecznie pozdrawiam Gości.

64 komentarze:

  1. Basiu, życzę Ci (Wam) Wszystkiego co najlepsze, przedewszystkim zdrowia i miłości....
    No właśnie, tak jak napisałaś....jak to w zyciu bywa....są radosci i smutki, byle dzielić to razem.
    Wtm roku minęła moja 27 rocznica ślubu.... to naprawdę kawał czasu.... i o czym myślimy jak weselnej orkiestry juz nawet echo nie odpowiada?
    Żeby nie wpadac w zadumę, jeszcze raz serdeczności na kazdy dzień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Wasza rocznica już bardzo dostojna, kolejnych pięknych Wam życzę😍

      Usuń
  2. Basiu, przyjmij proszę szczere życzenia samych dobrych i szczęśliwych dni na kolejne lata Waszego wspólnego życia. Szczęść Boże.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marysiu za piękne życzenia.

      Usuń
  3. Basiu Najdroższa, nie wiedziałam o Waszej rocznicy, przyjmij zatem najserdeczniejsze życzenia wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze dla Was obojga. <3
    Niechaj służą Tobie moje zeszyty. Zapisuj je, zapisuj, bo następne się szyją ;) Pozdrawiam serdecznie i tulę do serca :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz Kochana Jadziu z serca dziękuję❤️

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji takiej pięknej rocznicy, niech Wam zdrowie dopisuje...
    Cudowne wspomnienia :-)
    Piękne prezenty i kwiaty.
    Bardzo lubię georginie...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana Basiu! Piękna nazwa "koralowa rocznica" i korale, które dostałaś od teściowej, jako jej symbol śliczne i wzruszające.Zresztą wszystko, co pokazujesz u siebie jest piękne i ważne : wiersze, przemyslenia, obrazy, kwiaty, pejzaże, empatia i ciepło.Niech to piekno towarzyszy Ci zawsze, niech dodaje sensu oraz siły każdemu działaniu, każdej chwili. Wszystkiego najlepszego Basieńko! I zdrowia przede wszystkim, bo od niego wszystko inne zależy!:-)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korale są wielką pamiątką- Teściowa bardzo mnie lubiła i ja Ją też.

      Usuń
  6. Basiu kochana wszystkiego najlepszego, dla Ciebie i dla całej twojej rodziny (łącznie ze stroną małżonka). Nieustającej pomocy bożej i tej pięknej wiary i Ducha Świętego.
    Ja oczywiście się wzruszyłam... buziaki, ściskam bardzo mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bądźcie zawsze szczęśliwi, złym losom nieznani.

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu,
    z okazji tak pięknej rocznicy życzę Wam zdrowia, miłości, błogosławieństwa Bożego, wszystkiego najlepszego!!!!
    Prezenty bardzo piękne a kwiaty prześliczne. Bardzo dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu:)samych pięknych dni Wam życzę:))
    U nas za tydzień 39 rocznica:)))więc też kawał czasu razem:)))i nie żałuję ani jednego dnia razem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, to i Wy będziecie świętować, zatem wszystkiego dobrego:-)

      Usuń
    2. Dziękuję Basiu:))będziemy akurat na ślubie w dzień naszej rocznicy:))))

      Usuń
  10. Basieńko jak ten czas leci,pięknych chwil życzę ,niech każdy dzień będzie radosny,niech wszelkie zło omija Was i bądźcie szczęśliwi razem przez kolejne lata.
    Jadzia zrobiła Tobie piękną niespodziankę,taką od serca,dobrze mieć Takich przyjaciół 😊
    Dzięki za cudny bukiet,w którym zamknęło się lato😘
    Serdeczności najmilsze zostawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu przyjmij i ode mnie najserdeczniejsze życzenia z okazji tak pięknego jubileuszu.
    Życzę Wam jeszcze wielu wspaniałych takich rocznic razem:)
    A Jadzia przysłała piękne prezenty....niesamowite wyczucie czasu miała:)
    Uściski serdeczne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jadzia jak nic wstrzeliła się z prezentem w Waszą piękną rocznicę ślubu. Basiu, Ty wiesz, że zawsze życzę Ci wszystkiego co najlepsze. I w tym przypadku to się nie zmienia! Życzę Wam wszystkiego co najlepsze na obecne i kolejne lata wspólnego życia. I oczywiście kolejnych pięknych jubileuszy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z okazji Waszego święta życzę, By Dobry Pan prowadził Was i błogosławił każdy dzień dalszej wspólnej wędrówki. Za cudny bukiet dziękuję. Nieustannie podziwiam Wasze cudne dalie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na dobre i złe, byle byc razem, wszczęściu i zdrowiu na dalsze lata, tego wam życze z całego serca. Pozdrawiam i miłego świetowania

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję Ci Basiu jubileuszu,życzę Wam obojgu jeszcze wielu wspólnych, szczęśliwych lat. W tych czasach oprócz artykułów spożywczych trudno było nawet tkaninę na suknię ślubną kupić. Rozpuszczone włosy,albo szerokie rękawy były jedyną ekstrawagancją, golizny nie wchodziły w grę. To mi się podobało,bo aktualne gorsety bardziej do pralni,niż do kościoła pasują.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przejechałam pół południowej Polski w poszukiwaniu kawałka białego materiału na sukienkę!!!

      Usuń
  16. Dokładnie wiem o czym piszesz, bo również brałam ślub w tamtych czasach.
    Życzę Wam wielu wspólnych dni, dużo radości, a mało smutków. Wszystkiego najlepszego!
    Jadzia, kochana kobieta, często przygotowuje cudowne niespodzianki. Też jestem szczęśliwą posiadaczką jednego z albumów i kilku drobiazgów :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze na dalsze wspólne lata. U mnie w przyszłym roku perłowe gody. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu, składam na Twoje ręce szczere serdeczności dla Ciebie i Twojego Męża. Gratuluję pięknej rocznicy ślubu. Serce się raduje kiedy ludzie potrafią się tak trafnie dobrać i szczęśliwie iść razem przez życie.
    Piękny i trafiony prezent dostałaś. Tylko się cieszyć.
    Serdecznie Cię Basiu pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłość wymaga cierpliwości, ale potrafi obdarować szczęściem.

      Usuń
  19. 14 sierpnia to jutro więc i ja przyłączam się do życzeń. Życzę Wam Basiu wielu kolejnych wspólnie przeżytych lat, wypełnionych miłością i radością.
    My w tym roku też będziemy obchodzić 35 rocznicę ślubu ale to dopiero w październiku.
    Jadzia zrobiła Ci prześliczny prezent. Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Basieńko, jeszcze raz składam Wam najserdeczniejsze życzenia. Niech Matka Najświętsza ma w opiece każdy Wasz wspólny dzień.

    OdpowiedzUsuń
  21. Z okazji tak pięknej rocznicy życzę Wam Basiu długich lat w zdrowiu, obopólnej miłości i szacunku. Radości z dzieci i wnuków i wiele Bożych łask na Waszej drodze życia. Niech będzie kolorowe, jak ten bukiet georginii i pogodne jak niebo na zdjęciu ze słonecznikiem. ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Basiu, tyle lat ze sobą przeżytych świadczy nie tylko o miłości. Jest w tym dużo wyrozumiałości i akceptacji drugiej osoby ze swoimi wadami i zaletami:) Gratuluję Wam serdecznie! To cudowna rocznica! Oby zdrowie Wam dopisywało!
    Prezenty świetne, Jadzia potrafi:)))
    Pozdrawiam ciepło.
    p.s. Ja dwa lata temu miałam rubinowe gody:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana Basiu. Życzę Wam trwania w Miłości, opieki Bożej na każdy dzień. Smutki i radości , przeplatają się codziennie. Ale zawsze z Twoich postów emanuje wielka miłość , ciepłe historie rodzinne, troska o dzieci i wnuki. Gratuluję Wam pięknej rocznicy, przesyłam moc serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu za te słowa😍

      Usuń
  24. och jaki piękny melaż kolorów tego bukietu Dalii

    OdpowiedzUsuń
  25. Prezent piękny. Wszystkiego najlepszego -:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Basiu wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy :) w zdrowiu i miłości, dalszy współnych lat :)
    Ja mam rocznicę 17 sierpnia :D
    dziękuję za zyczenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zatem również ślę najpiękniejsze życzenia dla Was.

      Usuń
  27. Moje gratulacje Basiu z okazji pięknej rocznicy ślubu ! Życzę kolejnych tak cudownych rocznic w zdrowiu i miłości !
    Ja mam rocznicę 31 sierpnia :))
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Wam Aniu wspaniałych rocznic w zdrowiu i szczęściu życzę.

      Usuń
  28. Wspaniale, Basiu :-)
    Ja też obchodziłabym w sierpniu rocznicę, ale niestety nie byłby za dużo radosnych wspomnień. I dlatego dobrze, że już nie obchodzę, hehe Chociaż, kiedy tak pomyślę, to dzięki temu, zyskałam najwięcej, min. też wspaniałe dzieci :-D

    OdpowiedzUsuń
  29. W takim razie wszystkiego, wszystkiego najlepszego. Prezenty piękne. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratulacje!!! Faktycznie kawał czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Basiu, życzę Ci kolejnych, conajmniej tak pięknych lat, jakie przeżyłaś! Błogosławieństwa bożego na każdy kolejny rok Waszego małżeństwa! I wszystkiego, czego Wam potrzeba!

    OdpowiedzUsuń
  32. spóźnione Basiu ale szczere : wszystkiego dobrego kochana :)
    prezent zachwyca
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń