sobota, 7 listopada 2020

W nastroju jesiennej zadumy...

Pewna energiczna, miła i uzdolniona Polka, która przed laty osiadła w Brukseli " czaruje codzienność" pisząc i wydając książki przepełnione życiową mądrością i doświadczeniem.
Aga, autorka bloga https://www.korzeniewska.com/blog
postanowiła tym razem zorganizować Zaduszki Poetyckie zapraszając do tego przedsięwzięcia tworzące poezję, kobiety.
Zostałam " powołana" i na " szybcika" musiałam coś wysłać, oto krótkie oderwanie od mojej zabieganej codzienności:-)

Cały filmik, który Aga przygotowała w mistrzowski sposób i do którego obejrzenia zapraszam, jest dostępny na: https://www.youtube.com/watch?v=2SbvRux0puE&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2kbxNfdpglVchXE1ewGXnlhuSQhkShmpisvMjKV19CaYwchj1LsQrXCNM
Pozostając w jesiennej zadumie, pośród wielu obaw i trudnych spraw, cieszę oczy ostatnimi odsłonami pięknej jesieni...
Liście wybarwiają się na różne sposoby w zależności od miejsca, w jakim przyszło im zaistnieć, z ludźmi jest podobnie, czas i okoliczności budzą w nas różne emocje, przeżycia i postawy.
Nieustannie dobrego zdrowia wszystkim życzę, sił i wytrwałości...


62 komentarze:

  1. Cudownie! Widziałam film Basiu. Zasłuchałam się, zapatrzyłam. Pięknie.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie, jesiennie, nastrojowo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Ciebie i cały twój, wspaniały świat.
    Na inne tory, niestety, na starość, życie mnie skierowało
    i nie dam rady tego opisywać, nawet na własnym blogu
    i tak w ogole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas ma inną ścieżkę wyznaczoną ...

      Usuń
  4. Basiu, pięknie nastrojowo, jesiennie. Wyglądasz ślicznie! Kamera Cię lubi.:)
    Pozdrawiam Cię bardzo mocno i Agnieszkę.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyskoczyłam nazwiecie minut od Kubusia, tak na szybko.

      Usuń
  5. Twój występ Basiu to uczta dla duszy.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Występ był bardzo spontaniczny🤣

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne!
    Jak miło Cię usłyszeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas byśmy się poznały przynajmniej w taki sposób.

      Usuń
  8. Jakże miło było popatrzeć na Ciebie Basiu i posłuchać Twego wiersza, jesienna, wrażliwa dziewczyno!:-)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie Basiu kobieto wielu talentów. Jesienne , nostalgicznie u Ciebie. Pozdrawiam cieplutko 🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁🍁

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite przeżycie słyszeć Twoją interpretację wiersza, aż się wzruszyłam i poczułam ciarki. Piękne kadry Basiu, ale filmik z wierszem najlepszy. Ściskam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, nastrojowy wiersz i wokół ta kolorowa jesień. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu!
    Bardzo pięknie, nastrojowo. Miło było Ciebie posłuchać.
    Ślę moc serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jesiennie, nostalgicznie, nastrojowo. I wiersz i zdjęcia stwarzają okazję do chwili zadumy. Taka ta nasza jesienna pora. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Brawo artystkom, dotykającym pięknym słowem wrażliwych zmysłów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuję się, jak zaczarowana, Basiu! Ty nie grasz... Ty jesteś prawdziwa w tym, co przedstawiasz. Pięknie, nostalgicznie... jesiennie ...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Basieńko, artystko droga, dziękuję za ucztę duchową.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu, miło Ciebie widzieć i słyszeć !
    Piękny występ i post ze zdjęciami jesieni !
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu gratuluje występu, bardzo udany. Miło było zobaczyć Cię prawie na żywo. Fotki jesienie cudowne.
    Pozdrawiam i dziękuję .

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny post, pod każdym względem. Masz bardzo młodą barwę głosu i w ogóle nie wyglądasz na babcię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam czwórkę żywiołowych Wnucząt, które się usilnie starają żebym była w formie 🤣

      Usuń
  20. Basiu, przepiękny wiersz! Cudownie było usłyszeć go z Twoich ust. Pozdrawiam jesiennie i z uśmiechem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja pozdrawiam Ciebie Bożenko ❤️

    OdpowiedzUsuń
  22. Prawdziwa uczta duchowa! Przepiękny, głęboki wiersz i cudowna interpretacja! Gratuluję i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne słowa Basiu. U Ciebie jesiennie, kolorowo, a u mnie smutek, mamy pierwszy covid w rodzinie i bardzo się martwię. Życzę Ci aby Was choroba omijała, a zdrowie towarzyszyło stale i niezmiennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wśród naszych znajomych ta straszna choroba szaleje. Zdrówka Wam życzę.

      Usuń
  24. Ale miło Panią zobaczyć w tym filmiku... słowa, kojąca barwa głosu, przemiły wygląd. Pozdrawiam, z nadzieją, że czuje się Pani już dużo lepiej. Tulę ♥️

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakże miła alternatywa na covidowe czasy, oglądałam tak giełdę piosenki w Szklarskiej Porębie, a teraz Poetyckie Zaduszki; cudna inicjatywa; pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Biję brawo, Z przyjemnością wysłuchałam Twojego wiersza, a zapewne posłucham i obejrzę całość. Jesień kolorami błysnęła, zaraz wiatrem powiało i liście z drzew porwało. Teraz tylko patrzeć jak deszczem nas wysmaga i koniec jesieni, czas do zimy się szykować. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Basiu! Jak cudownie móc zobaczyć Cię "na żywo" w tej poetyckiej odsłonie!
    Bo teraz potrzeba nam i piękna i poezji na przekór nieznośnej codzienności!
    Najserdeczniej pozdrawiam i życzenia zdrowia dołączam.
    Anita

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu jak miło było Cię usłyszeć :) piękny wiersz, piękne wykonanie i piękna Ty jesienna pani :)
    Basiu czy jest gdzieś do zdobycia tomik twoich wierszy ?
    Buziaki przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ostatnie dwa zdjęcia są takie przenikliwe jak twoja poezja Basiu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przejmujący jest Twój wiersz, a piękne jesienne zdjęcia wprawiają w zachwyt.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również serdeczności ślę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Basia jest bardzo fotogeniczna... I nie mów mi że nie... I dziękuję za jesienny spacer... Te kolory, ta cisza, spokój... Tylko tam można znaleźć ukojenie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Witaj wyjątkowo ciepłym wieczorem Barbarko
    Zamilkłam ze wzruszenia. Wiersz... Brakuje mi słów. Zacytuję tylko - Twoje wiersze zmieniają łzy w perły.
    A na taki zadumany, jesienny spacer chętnie poszłabym z Tobą. Ale pod warunkiem, że będę miała na sobie coś takiego jak Ty. Kocham też takie ciepłe kolory
    Dobrze Cię zobaczyć i usłyszeć prawie na żywo.
    Pozdrawiam księżycem, którego nie widać :)))

    OdpowiedzUsuń