sobota, 20 kwietnia 2019

Bóg umarł dla Ciebie i dla mnie i dla Ciebie i dla mnie ZMARTWYCHWSTAŁ






Zanim postawisz na stole
wielkanocnego baranka
zauważ
chorego i opuszczonego Człowieka
który modli się z Chrystusem w Ogrójcu
zanim usłyszysz
głos rezurekcyjnych dzwonów
spójrz na zmęczonego człowieka
w którym Chrystus dźwiga swój krzyż
zanim uwielbisz
Zmartwychwstałego Króla
pochyl głowę
przed najmniejszym z małych
jeśli to uczynisz
powiedz
DZIĘKI CI PANIE,
ŻE ZMARTWYCHWSTAŁEŚ


Niech zwycięstwo życia nad śmiercią obudzi w nas wiarę, umocni nadzieję i rozpali miłość...
Błogosławionych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego życzę wszystkim Czytelnikom bloga. 
Niech spotkania w gronie Najbliższych pozwolą nam pielęgnować to, co w nas najlepsze...
 

28 komentarzy:

  1. Dziękuję Basiu:) Życzę, by Zmartwychwstały Chrystus przyniósł Tobie i Twojej rodzinie radość, światło i pokój.
    Świetne grzybki! Kiedyś, jak mi się jeszcze chciało, też takie piekłam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnego Alleluja, obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego dla Ciebie Basiu i Twoich bliskich. Takich fajnych grzybków jeszcze nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Droga Basiu!
    Przesyłam najcieplejsze wielkanocne pozdrowienia Tobie i Twojej Rodzinie.
    Wesołych Świąt Wielkanocnych!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basieńko, niech Pan Jezus Zmartwychwstały błogosławi Tobie i Twojej rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Basiu. Również Tobie życzę spokojnych, zdrowych i błogosławionych świąt Wielkanocnych .

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci Basiu zdrowych, pogodnych i spokojnych Świąt Wielkiej Nocy.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci błogosławionych Świąt w gronie najbliższych.
    Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosnych Świąt Wielkiej Nocy!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych, spokojnych, radosnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego dobrego na czas świąt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Spokojnych i radosnych ŚWIĄT Basiu.....Alleluja, Jezus żyje...już go więcej grób nie kryje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za życzenia. Ja również życzę radosnych Świąt Wielkanocnych!

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdrowych wesołych i rodzinnych świąt! Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne życzenia, piękne rozmyślania nad zmartwychwstaniem. Uściski Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego najlepszego Basiu na te święta dla Ciebie i całej Twojej rodziny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze raz życzę radosnego świętowania :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu, pięknego wciąż świętowania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna u Was wiosna! Ciesze sie ze macie piekna pogode na Swieta. Wielkanocne grzybki wygladaja przesmacznie. Jeszcze raz, wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknych słonecznych swiątecznych chwil
    Pozdrawiam serdecznie Lucy

    OdpowiedzUsuń
  20. Radości i w sercu, i w życiu życzę Basieńko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję Basiu, że miałaś piękne i radosne święta. Przesyłam poświąteczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  22. Oby tylko wszyscy starali się zachować tą radość i otwartość na innego człowieka nie tylko w czasie świąt. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Wesołego także po świętach.:)
    Piękny utwór Basiu.
    Moje święta w tym roku były zupełnie inne... Mam nadzieję, że Twoje były rodzinne i radosne.
    Pozdrawiam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń