środa, 15 lutego 2023

Ogłoszenie:-)

Zgodnie z zapowiedzią, podaję wyniki losowania, tym razem była to cyfra 4, a pod tą cyferką ukryła się na liście
Aga http://aga-craft.blogspot.com/ która zaopiekuje się Maryjką ze starego parku, gdzieś tam w Polsce https://5porroku.blogspot.com/2023/01/na-10-urodziny-bloga.html. Jestem pewna, że u Agi będzie Jej dobrze...
Tym, którzy zechcieli otrzymać tomik, chętnie wyślę, ale są to stare rzeczy, czyli " Między słowem, a ciszą" i " Owoce czasu", jeśli ktoś ich nie ma, proszę do mnie napisać, a prześlę z przyjemnością.
Po roku publikacji na fb moich obrazów i wierszy, namalowałam również obraz dla Osoby losowo wybranej spośród odwiedzających mnie na moim profilu.
Dla p. Bernadety powstały fiołki, wspomnienie dzieciństwa. I zapowiedź wiosny:-)

A teraz składam serdeczne podziękowania wszystkim, którzy obdarowali mnie z okazji tych poważnych:-) urodzin.
Bardzo sobie cenię każdy przejaw sympatii i pamięci, a za wszystkie życzenia i podarunki ogromnie dziękuję.
Podziękowania czynię według kolejności otrzymania przesyłek:
Ismenie https://szimena.blogspot.com/
za wyjątkowe, bardzo spersonalizowane życzenia oraz pachnący zestaw, które przypominają mi jej codzienną wierną obecność i życzliwość.
Sorbecie, która nie prowadzi bloga, ale nawiązała ze mną kontakt i jak się okazuje, mamy wiele wspólnego, od niej otrzymałam piękny dar dotyczący naszej sfery duchowej, to dla mnie bardzo cenny i wyjątkowy dar.
Iwonce- Podróżniczce, dzięki której poznaję Polskę szczegółowo w jej historii, ciekawostkach, dzięki wnikliwym relacjom z każdej podróży, wzbogaconym o liczne pamiątki.
Janeczce http://janeczkowo.blogspot.com/
która obdarowała mnie tak wiele razy cudownościami, które tworzą jej zdolne i pracowite ręce przy dużym udziale serca.
Chusta, którą tym razem mi podarowała jest piękna, elegancka, klasyka w najlepszym wydaniu, a ja kocham chusty i jestem w nich już rozpoznawalna w środowisku.
Jestem bardzo wzruszona i bardzo wdzięczna za tę bezinteresowność i hojność Janeczki.
I jeszcze jest przepiękna karteczka z najszczerszymi życzeniami.
Małgosi https://papierowy-jarmark.blogspot.com/
za taki album- dzieło sztuki, jakiego nawet nie wyśniłam, o tematyce mi najbliższej, o domu, w którym zawsze chętnie witam kochane Osoby.
Sami zobaczcie, jakie cudo stworzyła Małgosia, mimo niewyobrażalnie dużych obowiązków, jakie dźwiga od wielu miesięcy.
A sprawiła, że moje serce poweselało i utwierdziło się w przekonaniu, że dobro niczego się nie lęka.
Do tego prześliczna karteczka i ulubione słodkości.
Dziękując za otrzymane dobro, zamieszczam dla Was pierwsze symptomy mojego przedwiośnia:
Do następnego spotkania...

15 komentarzy:

  1. Basiu, przesyłam spóźnione życzenia urodzinowe, dużo zdrówka, miłości, spełnienia marzeń.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty Basiu. Obraz z fiołkami cudny. Fiołeczki zawsze wstawiam do kieliszka:)
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczności. Dla pięknej Osoby. Raz jeszcze wszystkiego naj. ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe podarunki i jaki piękny obraz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyniom i jeszcze raz życzę Ci wszystkiego co najlepsze, Basieńko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego, 100 lat.Obraz cudowny, uwielbiam fiolki a prezenty fantastyczne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne podarki. Basiu wszystkiego jeszcze raz najpiękniejszego dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Basiu kochana, Ty wiesz, czego Ci życzę.:)
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne prezenty , wszystkiego najlepszego . Pozdrawiam serdecznie 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    OdpowiedzUsuń
  10. Basieńko, o jej jak się cieszę, ze Twoja szczęśliwa ręka wylosowała mój numerek :) Bardzo bardzo Ci dziękuję :) Namalowana przez Ciebie Matka Boża będzie się u mnie dobrze miała :) jest to dla mnie prawdziwa niespodzianka, bo zupełnie sie nie spodziewałam :) jeszcze raz bardzo Ci dziękuję i posyłam urodzinowe uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego, cudowne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne Basiu dostałaś dowody sympatii z okazji Urodzinek. Domek Małgosi podziwiałam u niej na blogu, reszty nie odwiedzam niestety. Gratuje Agnieszce wygranej rozdawajki , obraz u niej na pewno znajdzie godne miejsce !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem Basiu, które urodziny sobie bardziej cenisz, własne, czy bloga? Wszystkiego najlepszego ! Wiosenny obraz bardzo mi się podoba. Prezenty chyba trafione w Twój gust. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu, dzisiaj tylko przytulam do serca. Miało być więcej, ale....

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniale namalowane fiołki - przepiękne.
    Dołączam się do życzeń - wszystkiego najlepszego!
    Piękne podarunki :)

    OdpowiedzUsuń