poniedziałek, 28 listopada 2016

Gdy maluje taki artysta, ja się wycofuję...

Nie będę konkurować z naturą, zaprezentuję jej piękno. Wystarczyło trochę wilgoci i kilka stopni mrozu by powstały dzieła godne pędzla największych mistrzów.
Sami zobaczcie...
Przyznaję, że od wczesnego dzieciństwa uwielbiałam biżuterię. Na najstarszym zdjęciu jakie mam, sprzed ponad 50 lat, na moim palcu serdecznym widnieje pierścionek.
Po każdym odpuście kolekcja pierścionków z odpustowych kramów, powiększała się. I ta fascynacja biżuterią pozostała.
Nic dziwnego, że bardzo ucieszyła mnie przesyłka od Asi  http://bluefairy-art.blogspot.com/
która tworzy niepowtarzalną biżuterię, a ja się nią od dłuższego czasu zachwycam.
Asia obok tradycyjnych cukierasów, perfumowanego olejku, podarowała mi pięknego anioła i śliczną bransoletkę, która wzbogaciła mój biżuteryjny zbiór. Bardzo Ci Asiu dziękuję, była to miła niespodzianka i serdeczny podarunek. A Was zachęcam do zobaczenia co Asia w tym zakresie potrafi...
 Serdecznie pozdrawiam...

43 komentarze:

  1. Przepiękne obrazy. Fakt, z naturą nie można konkurować gdyż czyni prawdziwe cuda.
    Najpiękniejsze i najcenniejsze są prezenty od serca.
    Basiu, jak zwykle bardzo piękne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu, to prawda - natura jest najwspanialszą artystką. A raczej Artystą jest jej Stwórca.
    Cieszę się, że takie piękne prezenty dostałaś i zaraz zajrzę do Asi.
    Uściski, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anioł przepiękny, cudowne prezenty od serca. Co do natury, wciąż zaskakuje swoimi urokami o każdej porze roku. Bywa tak tajemnicza jak zaskakująca i zjawiskowa. To jaj niepowtarzalne obrazy wzbudzają w człowieku zachwyt... Zagubił się on nam gdzieś w ferworze codzienności, gonitwy za tym, co niedoścignione, zgiełku ulic i niepokoju serc...Serdeczności życzę i tulę droga Basiu <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia, jak dobrze, że można utrwalić te arcydzieła natury. Bardzo lubię przyglądać się oszronionym gałązkom i trawkom. Nawet zwykły chwast zmienia się wtedy w klejnot. A w dodatku wszystkie te brylantowe precjoza mogę mieć zupełnie za darmo, to prawda, że tylko na chwilkę, ale i tak czuję się wtedy bogata. :)
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno równac się z natura, ale i Tobie Basiu, jako artystce nic nie brakuje :) Mamy wiele wspólnego, tez kocham bizuterię...

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj cudne te zdjęcia. Zatrzymane urokliwe chwile Prześliczny anioł. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. Natura jest doskonałą Artystką,ale trzeba również mieć oczy szeroko otwarte, aby piękno zauważyć:)super zdjęcia,a aniołeczek rewelacyjny:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze powtarzam, że natura to najzdolniejszy artysta.
    Są i ludzkie dłonie, które potrafią stworzyć piękne drobiazgi, podziwiam zdolności i pomysły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te zimowe zdjęcia :)
    I prezenty także. Anioł szczególnie mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda Basiu, takiemu artyście jak NATURA nikt nie dorówna! Zdjęcia budzą zachwyt, chociaz to nie jest moja ulubiona pora roku. Akurat cięzko mi się nią zachwycać:)
    Prezenty z sercem tworzone. Czytam, że mamy podobną przypadłość...kochamy biżutki:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak Basiu! Cudne te obrazy natury, ta jej niepowtarzalna, najwspanialsza biżuteria. Każdy byle badyl ma w taki czas swoje pięc minut. Obwiedziony białą, skrzącą diamentami koronką wygląda jak kwiat jednej nocy.
    A u mnie zupełnie snieznie. Zupełnie inne już obrazy maluje natura. Też piękne. Może i zima jest grozna, ale jakaż magiczna to pani!
    Pozdrawiam ciepło z Podkarpacia!:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Natura, jak widać kieruje się swoim wyczuciem i potrafi stworzyć takie dzieła. Ale to też jest fantastyczne, żeby móc takie dzieła zobaczyć. Czasami w pośpiechu mijamy i nie widzimy co nam przyroda i natura chce przekazać.
    Anioł, którym Cię obdarowano jest śliczny. Podziwiam, jak ktoś tak potrafi pięknie tworzyć.
    Pozdrawiam Cię Basiu serdecznie i życzę miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne obrazy zarejestrowałaś. Zazdroszczę Ci takich widoków. Niestety w mieście trudno o takie. Dopiero jak biały puch pokryje wszystko, robi się bajkowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiekne zdjęcia, wspaniale wykonane,. od razu buzia się usmiecha

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu prześliczne zdjęcia, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. tylko przyroda umie tworzyć takie niepowtarzalne piękno..... a ty umiesz to wychwycić i przetworzyć....
    zasyłam mroźne sedeczności

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo wam dziękuję, że dzielicie ze mną te radości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie perełki ofiarowane przez naturę dostrzeże tylko wrażliwe na piękno oko! Prezenty, a szczególnie aniołek, prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, podejrzewam,ze i tak piekna natura będzie dla Ciebie inspiracją:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana, przed takim artystą wycofać się, to nie grzech. Ale fantastyczne jest to, że udokumentowałaś Jego dokonania! Niesamowite są te zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia Basiu, ale żal mi tych marznących kwiatuszków, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia obłędne,mróz i jego obrazy zawsze zachwycają,chociaż generalnie nie lubię mrozu :)
    Prezenty piękne dostałaś Basieńko :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem zachwycona zdjęciami Basiu :)) Mróz to prawdziwy artysta.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Natura tworzy najpiękniejsze obrazy !! A Ty Basiu masz doskonałe oko do wypatrywania piękna przyrody !
    Śliczne prezenciki !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. oj, tak, pięknie namalowane !! uch. Ale jak pamiętam Twoje, Basiu, obrazy, też byś pięknie namalowała :-) Ale nie ma co konkurować, jasna sprawa :-))

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdy widzę takie obrazy, chciałabym natychmiast stanąć przy sztalugach. Niestety, nadmiar ostatnich obowiązków mi to uniemożliwia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja to się dziwię, kiedy ty namierzasz tą naturę. Rano spieszę się do roboty i mam tylko telefon. Poza tym ludzie patrzą na mnie jak na odjechaną, kiedy kucam w trawie. W niedzielę musiałabym lecieć przed blok. Dobrze mieć ogródek. Super foty.

    OdpowiedzUsuń
  28. właśnie ja to robię "komórą":-) zwłaszcza gdy czekam raniuteńko na szkolny autobus.A ludźmi się nie przejmuję, chyba się już przyzwyczaili:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie ulega wątpliwości, że natura - ale zauważona wrażliwych okiem artysty - jest najwspanialszym twórcą.
    Gratuluję zdjęć.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super artysta :) Dobry fotograf zrobi fotę nawet pudełkiem po butach :)
    Gratuluje :)))))

    OdpowiedzUsuń
  31. Pięknie mróz pomalował te roślinki, ale trochę szkoda, że niektóre były jeszcze w pełni wegetacji, a już skostniałe. Mnie mróz też ostatnio sprawił niespodziankę: na szybie powstały geometryczne wzory - kwadraty, trójkąty, linie doskonale proste. Patrzyłam na to jak na cud, bo jeszcze czegoś podobnego nie widziałam. Kwiaty, gwiazdki i owszem, ale nie geometria.

    OdpowiedzUsuń
  32. Mróz mrozem,ale jakież trzeba mieć wprawne oko żeby go tak pięknie uchwycić:)))cudne fotki:)))

    OdpowiedzUsuń
  33. Mróz jest prawdziwym artystą, ale trzeba też umieć uchwycić jego dzieła ;) Te zdjęcia są przepiękne!
    Pozdrawiam i zapraszam też do siebie :)
    ptasieslady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne Basiu ujęcia - cudowna sesja zdjęciowa - prezenty również cudowne otrzymałaś - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  35. Faktycznie - malarz to niezrównany :-)
    A i bransoletka i aniołek są naprawdę stylowe - bardzo przyjemne prezenty.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  36. Witaj Basiu:) Dziękuję za piękne fotografie, pokazałaś nam, jaki piękny świat mamy, cenię sobie ludzi, którzy potrafią się przy tym pięknie zatrzymać:))) Aniołek cudowny!
    Dobrych dni:)))

    OdpowiedzUsuń
  37. Natura to niedościgniony artysta. Fantastyczne zdjęcia Basiu!
    Gratuluję Ci uroczego prezentu. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ooo tak, trudno konkurować z Matką Naturą ale Tobie udało się przepiękne fotografie zrobić :)
    Śliczny prezent, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Basiu wiele nas łączy wiesz...ja też lubię a nawet kocham podziwiać tego mroźnego artystę i tak samo kocham wszelką biżuterię i choć mam już jej całkiem sporo i nie wszystko noszę to każdy element przechowuję w kartonie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Natura jest mistrzem doskonałym. Ja jestem jej wierną fanką. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mróz jest wspaniałym malarzem i trudno mu dorównać. Aniołek i bransoletka są cudne, a darczyni wspaniała.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń