piątek, 10 maja 2013

Czas na prezenty- czyli czerwcowa ROZDAWAJKA

Skoro mija kwartał od dnia mojej blogowej przygody i zauważyłam, że pewna grupa osób chętnie czyta moje myśli, postanowiłam obdarować moich Czytelników wytworami swoich pasji...
Pasji mam dużo, ale prym wiedzie poezja i malarstwo, a więc pierwszą nagrodą będą dwa tomiki moich wierszy" Wszystko co kocham"oraz "Smak lata" i album " Piękno odnalezione", który stworzyliśmy wspólnie z synem Konradem, www.konradwojcik.pl , on przygotował zdjęcia ( tylko z naszych okolic), a ja wybrałam własne wiersze, które współbrzmiały z fotografiami. Nic więc dziwnego, że darzę ten album szczególną sympatią, bo jest to efekt pracy matki i syna- i tylko nasz...



Jest też wyjątkowa okazja na miłe chwile, albowiem kończy się rok szkolny i zaczynamy wakacje...
cieszą się uczniowie, a dyrekcja będzie się cieszyć, jeśli wszystko zakończy się pomyślnie dla wszystkich:-)

Więc dla drugiej osoby malowany ptak, obraz olejny- oprawiony w drewnianą ramę- romantyczny i wiosenny- kolorowy i śpiewający pieśń o szczęściu...



Zasady jak zwykle: zgłosić chęć udziału w zabawie w formie komentarza 
oraz zamieścić informację( podlinkowany banerek) o Candy u siebie na blogu ( jeśli prowadzisz bloga). Do 28 czerwca.
Jeśli masz ochotę zostać obserwatorem, to zapraszam, ale nie jest to warunek konieczny :)
Zapraszam do zabawy wszystkie chętne osoby, proszę o podanie" własnych namiarów".
Losowanie w pierwszy dzień wakacji ...

62 komentarze:

  1. ale wspaniałości:))Zapisuję się może szczęście dopisze:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś pierwsza nr 1, więc na pewno będzie niespodzianka dla " jedynki"

      Usuń
  2. O to ja się chętnie zpaisuję po te wspaniałości i chyba jestem pierwsza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aga, Gosia Cię wyprzedziła o jedną minutkę, jesteś nr 2, może pierwszy dzień wakacji będzie i dla Ciebie wesoły!

      Usuń
  3. No to i ja :)))Chętnie przygarnęłą bym Twoją poezję:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciebie też Bożenko z nr 4 pozdrawiam majowo:-),bo u mnie kwitną bzy i zaczynają już konwalie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu kochana,mam album,wiec jak malo kto zdaje sobie sprawe,jak cudownie byloby wylosowac tomiki wierszy:-) podobnie ucieszylby mnie przylot ptaka:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ilonko. jesteś na"5" i taki nr Ci przypadł, cieszę się , że lubisz moje wiersze...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem w kolejce , chętnie zaopiekuję się tomikiem wierszy, obrazem co los podeśle? pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś "6"- pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękno Odnalezione marzy mi się.... ale nie umiem podlinkować banerka :( jestem do tyłu w tch sprawach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem Cię Aniu, bo sama musiałam się wszystkiego uczyć na blogu, a w czasach mojej młodości nie było komputerów, dopiero podczas studiów natknęłam się na " maszyny liczące", ale to zupełnie inna bajka. Oczywiście, że Cię zapisuję pod nr "7"- a to szczęśliwa cyfra!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wakacje... jeszcze troche!
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  12. Uczniowski czas biegnie szybko, zapisuję Cię Judytko pod nr 8. Cieszę się z każdych Twoich odwiedzin, bo jestem fanką Twojego bloga:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten ptak jest nieprawdopodobny :) A wiersze pewnie piękne. Mogę i ja się zapisać?

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj u mnie Agaja, cieszę się i zapisuję Cię pod nr 9, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. zapomniałam maila:zycienamisiowo@gmail.com
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń
  16. Witaj u mnie, a numerek masz 10, pozdrawiam i zapraszam zawsze:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej
    dziękuję za zaproszenie :))) z chęcią takie cukierasy bym przygarnęła więc staję w kolejce :)))

    pozdrawiam ciepło

    Marta
    http://martuchnaj-zyciejestpiekne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi Cię gościć, jesteś 11, pozdrawiam:-)

      Usuń
  18. Witaj Basiu:-) Przyznam, że już wczoraj, gdy Cię odkryłam, chciałam się zapisać na Twoją loteryjkę, ale ... ten banerek u góry, po kliknięciu, nigdzie mnie nie przenosił, tj. na ten post z loteryjką właśnie. I dziś też tego nie chce zrobić. Zwątpiłam więc czy to candy czy nie... Ale dziś, skoro mnie zaprosiłaś, za co bardzo dziękuję:-), cierpliwie przeszukałam sobie posty i JEST! Oczywiście, że się zapisuję:-) Bardzo lubię rzeczy robione z głębi serca, z przekonaniem:-) Przy okazji, bo wczoraj jakoś nie dojrzałam, przeczytałam kilka pięknych opowieści z Twojego rodzinnego domu, niezmiernie lubię historie rodzinne i historie o obrzędach i zwyczajach. Bardzo bardzo. Historia naszych dziadków, rodziców stanowi po części o tym gdzie jesteśmy, kim jesteśmy...
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapisuję Cię Edytko pod nr 12.Super, że lubisz czytać różności.Będę takowe pisać jeszcze ...
    Wysłałam Ci wiadomość na wp.pl, jeśli możesz, napisz co zrobić, żeby banerek przenosił na rozdawajkowego posta, bo u mnie przenosi na str. główną.Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Stanę i ja w kolejce jak szczęście dopisze... to zostanę szczęśliwą posiadaczką Twojej poezji :))
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz "13", więc może być szczęśliwa...cieszę się, że Cię mogę gościć- powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem po raz pierwszy w tym miejscu jednak jeśli mogę to chętnie się zapiszę do rozdania. Z ogromną przyjemnością zostałabym posiadaczką tak niezwykłej twórczości:) A oczywiście pozostanę na dłużej, ponieważ miejsce bardzo mi się podoba. Banerek umieszczam tutaj:http://liona-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj Anitko, jesteś 14, a u Ciebie też pięknie, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja tez przygarnęłabym takie wiersze do poczytania :)
    http://rekodzielaani.blogspot.com/2013/05/anny-poszukiwane.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Zapisuję Cię z przyjemnością jako"15", pozdrawiam i wpadnę też do Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne książki. Takie wydawnictwa to skarby, których trzeba strzec i pilnować zarazem, żeby świat je zobaczył!
    Zgłaszam sie, oczywiście! Obserwuję jako Ef, efa_88@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj u mnie, cieszę się, że tak myślisz, jesteś" 16". Pozdrawiam i życzę szczęścia w losowaniu:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem 17 (odpowiadam na komendę" kolejno odlicz" :o), z przyjemnością zgłaszam sie do zabawy. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  29. Jesteś niesamowita:-) Ale się uśmiałam- przypomniały mi się zajęcia wojskowe na uczelni ( czy ktoś pamięta te czasy?)
    Zaraz do Ciebie zaglądnę!

    OdpowiedzUsuń
  30. Witaj Ewelinko, wpisuję Cię jako 18!

    OdpowiedzUsuń
  31. zgłaszam swój udział
    bernadetaaa@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam "19", do zobaczenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. 20 chyba. Pozdrawiam iaera@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  34. Tak 20, witaj, a w zasadzie witajcie oboje z Dzieciaczkiem:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Korzystam z zaproszenia i z chęcią zapisuję się na te piękności! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  36. Miło mi powitać 21.osobę:-)

    OdpowiedzUsuń
  37. Barbaro, ten wpis odpowiedzial mi na pytania zadane w Twoich ostatnich komentarzach. To musi byc niesamowite uczucie wspolpracowac z synem i opublikowac wlasne wiersze. To chyba tak jakbys otwarla dla wszystkich wszystkie zakamarki Swej duszy?

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj Agni, cieszę się Tobą, zapisuję Cię pod nr 22. Jestem bardzo szczęśliwą matką, a sama sprawa naszej twórczości jest rzeczywiście niesamowita. Oboje z Konradem dzielimy się pięknem z innymi ludźmi i to daje mi wiele radości. A talenty moich synów są spełnieniem marzeń matki.Rzeczywiście, w wierszach otwieram zakamarki mojej duszy, całkiem świadomie obdarowuję innych tym co otrzymałam w darze! Serdecznie Cię pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj, ciesze się, ze tutaj trafiła. Będę zaglądała i zapisuję się.

    Pozdrawiam Iz

    OdpowiedzUsuń
  40. Witaj" Redbulku" 23, miło mi Cię gościć!

    OdpowiedzUsuń
  41. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Jeśli mogę, to poproszę o tomiki poezji :).

    OdpowiedzUsuń
  42. Z przyjemnością zapisuję Cię pod nr 24 i pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z chęcią przyłączę się do zabawy =)
    Obserwuję jako Justyna Kowalczyk.
    Mój mail: justyna.kowalczyk91@gmail.com
    Pozdrawiam Justyna

    OdpowiedzUsuń
  44. Witaj Justynko, piękne masz imię i sławne nazwisko, jesteś 25. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Widziałam u Bożenki książkę , ciekawi mnie bardzo i też taka chce , zapisuję się z wielka przyjemnością i czekam grzecznie na losowanie ,,

    OdpowiedzUsuń
  46. Witam nowiutką Obserwatorkę i zapisuję pod nr 26 i oczywiście zapraszam na stałe, miło mi:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam z chęcią wezmę udział:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witam jestem po raz pierwszy u Ciebie i z przyjemnością zagoszczę na dłużej:)i ustawiam się w kolejkę po takie wspaniałości:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mnie również miło Cię gościć, jesteś 28 w kolejce, powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Zdążyłaś jako 29, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja z chęcią dołączę:) Cudowny album wspólnie przygotowaliście - podziwiam:) I jednocześnie zapraszam Cię do mojej urodzinowej zabawy na blogu:) Pozdrawiam gorąco:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Jaka ładna liczba 30, pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeśli nikt nie zdąży się przede mnie wśliznąć, to przypinam na klapkę numerek 31 ;) Buziaki ;)

    fiolety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. No to masz Moniu 31, miło Cię poznać, pa.

    OdpowiedzUsuń