czwartek, 25 września 2014

Polowanie bez zezwolenia:-) czyli łowy bezkrwawe!

Bądź
jak wiatr jesienny
który złote liście
przenosi łagodnie w krainę marzeń
cicho
by nie złamać
gałęzi ludzkich uczuć
jesienny wiatr- jak ty
nie wpada z hukiem 
przez otwarte okna- serca
jesienny wiatr
potrafi wsłuchać się cichutko
w melodię tęsknot człowieka
więc bądź
jesiennym wiatrem
bo tylko on potrafi najlepiej
dostrzec złoto klonów.
Upolowawszy ogrom piękna posyłam go wszystkim, dla których jest niezbędne do życia...
A Soniaczek wiernie towarzyszy moim wszelkim poczynaniom:-)

91 komentarzy:

  1. Takie polowania lubie najbardziej :) jeszcze są tak bardzo letnie twOje zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje polowanie się udało. Uwieczniłaś ostatnie chwile lata i motyle, i trzmiele i inne bzzzyczki. Jak wiatr jesienny wsłuchujmy się zatem w te resztki lata zatopione w ciszy. Zapraszam do obejrzenia mojego bzzzzyczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie :) Z jednej strony żal mi, że kończy lato, ale jesień też może zachwycać. W moim ogródku już zaczyna przebarwiać się trzmielina.

    OdpowiedzUsuń
  4. warto sie wsłuchać.....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne , aż oczy się cieszą. I dusza też dla Siebie coś znajdzie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutnie zachwycająco. I wiersz piekny i zdjęcia - tak jeszcze letnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie żegnasz lato i witasz jesień Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne to polowanie,aż trudno uwierzyć że to już jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie motylarnia w Twoim ogrodzie. Cudne zdjęcia. Zadanie na jesień być jak ten jesienny wiatr. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lato żegnasz cudnie,zdjęcia są nie samowite, wpatrując się w zdjęcia rozmarzyłam się i nie chcę ani jesieni ani zimy, Chcę by zawsze było tak pięknie i kolorowo. Pozdrawiam Basiu i zapraszam do mnie. Impreza z okazji urodzin bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, rzeczywiście "ogrom piękna"i w wierszu i w zdjęciach. nie mogę się napatrzeć cudowne kolory i jaka ostrość. Takie widoki zawsze cieszą moją dusze i oczy. Po prostu piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach zapomniałam o Soniaczku, piękny blondyn. Słodziak.

      Usuń
    2. Muszę sprostować- to Sonia, jest taka słodka, że odmieniam jej imię na dziesiątki sposobów:-))))))
      Dziękuję Moniko za wysokie oceny:-)

      Usuń
  12. Witaj Basiu ! - cieszę się, że po tak długich wakacjach jestem znowu przy komputerze i mogę podziwiać Twoje przecudne zdjęcia !!!! - Też bardzo się za Tobą stęskniłam i pozdrawiam gorąco,

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba ostatnie polowania, bo niedlugo wszystkie owady zasną na zimę ;-)(

    OdpowiedzUsuń
  14. A już myślałam, że to post o nielegalnym kłusownictwie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak sobie z Sonią " kłusowałyśmy" grzecznie:-)

      Usuń
  15. Na jednym zdjęciu nawet parkę motyli zdołałaś uchwycić- Uwielbiam Twoje zdjęcia- przenoszą w krainę marzeń <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjęcia.
    Zastosowałem się do Twojego pomysłu. ( zajrzyj do mnie)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu, a ile płacisz swoim skrzydlatym modelom za tak godne pozowanie? Garneczek nektaru?
    Piękne jesienne kwiaty, podobne mam w wazonie. Choć nie z takimi dodatkami:-)
    Przytulasów moc przesyłam:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Such a gogeous butterfly! And how wonderful that it landed on so many blossoms that made it look all the prettier!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na podwórku mam lub miałam, nie wiem bo dziś lało, wylęg motyli. Jest ich całe mnóstwo:)
    Piękne zdjęcia. Ja też kilka zrobiłam tym "swoim" ale niestety nie są aż tak ładne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. The butterflies and flowers are gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne, pogodne fotki z motylami... :)))) Oczarował mnie dzisiaj Twój wiersz. Każdy wprawia mnie w zadumę ale dziś poczułam się tym wiatrem... tym podmuchem... :))))) Piękny... Wydasz tomik poezji, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydałam 6 tomików poezji i jeden prozą, mam jeszcze wiele wierszy, ale nie mam " kasiorki":-)

      Usuń
  22. Śliczne.... i zdjęcia i Twoja twórczość... Utonęłam bez reszty :) pozdrawiam
    http://niekoniecznie-perfekcyjnej-dolcevita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z " utonięcia", będę Cię ratować!

      Usuń
  23. Jesienny wiatr przemawia do naszych dusz. Tyle przeróznych opowieści niesie.Dotyka delikatności uczuć, śpiewa w rytmie naszych serc...Budzi poezję. Piekny wiersz w Tobie Basiu obudził!:-))***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posyłam Ci bukiet jesienny wraz z powiewem wiatru...

      Usuń
  24. Dobry początek dnia to przeczytać Twój wiersz "przenosi łagodnie w krainę marzeń". Zdjęcia pachną słońcem, miodem.... piękne. Pozdrawiam ciepło. Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, muszę do Ciebie napisać niebawem, bo znów mam marzenia!

      Usuń
  25. Przepiękne zdjęcia, a wiersz cudowny :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  26. Kazda pora roku ma swoje uroki, osobiscie lubię jesien ta zlota,pogodną, cicha,spokojną, nostalgiczną,....:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje ANIOŁY tak bardzo pasują do jesieni- mój jest piękny:-) i przywodzi mi na myśl Ciebie...

      Usuń
  27. cudne zdjęcia ,zawsze miło spedzam u ciebie czas

    OdpowiedzUsuń
  28. Basiu jak zawsze malujesz piórem po mistrzowsku.
    Jesienny wiatr...pod warunkiem, że delikatny i w cudowny słoneczny dzień,wtedy wszystkie troski znikają i po prostu chce się żyć.
    Polowanie udane,zdjęcia piękne,jesienią też jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Delikatny, muskający liście i igrający z promieniami słońca...

      Usuń
  29. Witaj Basiu!U Ciebie ciągle lato serdecznie pozdrawiam aż miło popatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne łowy i te florystyczne i zoologiczne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Próbowałam kiedyś upolować motyla moim aparatem, ale mi zwiał ;) Cudne zdjęcia, jak zawsze z pochwałą życia i jego piękna.

    OdpowiedzUsuń
  32. Basiu piękny wiersz i fotografie, a ja właśnie czytam m.in.Twoje "Jesienne myśli" i"Twoje imię" nawiązujące do pory jesiennej....:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam barwy jesieni , pięknie , ognisto , motylki udało się Tobie ''upolować" , nawet po dwa na jednym kwiatku:)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Basi jeśli odrobina magii to tylko u Ciebie....

    OdpowiedzUsuń
  35. pięknych dnia Wam życzę Basiu :))

    OdpowiedzUsuń
  36. Łowy na motyla :) a przez przypadek złowił się i pies

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sonia towarzyszy mi często, bardzo się lubimy, a nawet, przepadamy za sobą.

      Usuń
  37. Uwielbiam pawiki. U mnie żerują one na zgniłych brzoskwiniach. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.kochamswojswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Udane polowanie:) Magiczne:) Pięknie uchwycone kwiaty i owady na nich:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudownie uchwycony motyl :) Bardzo lubię takie zdjęcia. Mój mąż lubi fotografować owady, fascynuje go makrofotografia :) Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie mam obiektywu makro, więc robię wszystko uniwersalnym, na potrzeby bloga wystarczy:-)
    Pozdrawiam męża:-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Efekty łowaów - niesamowite. Prawdziwa uczta dla oczu. Pozdrawiam Cię Basiu ciepło!

    OdpowiedzUsuń