wtorek, 17 lipca 2018

Daliowy festiwal rozpoczął się wcześnie.

Daliowe piękności, zgodnie z przyśpieszonym rytmem przyrody, zaczęły swoje pokazy już w lipcu, a niektóre nawet w czerwcu. Bardzo nas to cieszy, bo październik, ich ulubiony miesiąc, lubi zaskakiwać przymrozkami. Dlatego dzisiejszy post poświęcony będzie " giergonom".


Nie one jednak są najważniejsze.
Tym razem głównym bohaterem niedzielnych wydarzeń był  młodszy braciszek Konradka, Kubuś, który w tym dniu przyjął Chrzest święty.
Dla nas to niezwykle ważna i doniosła chwila w życiu młodego człowieka.




Na tę piękną uroczystość droga, nieoceniona Magdusia
https://nitkiariadny.blogspot.com/2018/07/z-krolikiem-w-objeciach.html
wyhaftowała prześliczną metryczkę przedstawiającą chłopczyka z króliczkiem w niezwykle wdzięcznym ujęciu.
To już trzecia metryczka wykonana przez Magduśkę dla moich Wnuków.
Jestem Madzi ogromnie wdzięczna, że zawsze spełnia moje prośby, a robi to z sercem i pełnym profesjonalizmem.
Wyobrażam sobie ile godzin spędziła z igłą, by takie cudo mogło powstać. Jak pisałam Magduś, pozostaniesz u nas na zawsze...
Drugi z darów chrzcielnych dla Kubusia, śliczny album od Małgosi, który już prezentowałam, można zobaczyć tutaj http://papierowy-jarmark.blogspot.com/2018/06/album-kubusia.html
A teraz "oddaję głos giergonom":-)





Moja dłoń służy tu za wskaźnik porównawczy wielkości kwiatów.



Z giergonowymi pozdrowieniami pozostaję:-)

67 komentarzy:

  1. Basiu, samych blogoslawienstw dla Kubusia:) Twoje dalie sa przecudne:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla Kubusia:D Niech zdrowo rośnie. A co do kwiatów - cudownie cieszą oko w ten szary i deszczowy dzień!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Posadziłam ich sporo w moim ogródku, ale dość poźno. Na kwiaty muszę jeszcze poczekać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mają słońce, to zakwitną, jeśli cień, mogą wcale nie wydać kwiatu.

      Usuń
  4. Zjawiskowe są Twoje dalie, Basiu!:)
    Basiu - to dla mnie zaszczyt! Dziękuję za zaufanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magduś, jestem Ci ogromnie wdzięczna, nawet nie wiesz jak bardzo.

      Usuń
  5. Wszystkiego co dobre dla maleństwa.
    Kwiaty - niezła kolekcja barw.
    Proszę powiedz mi, jak zrobiłaś na blogu taki myk, że gdy najadę myszką np. na MOJE MALARSTWO, to otwierają się Tobie kolejne zakładki...
    chciałabym tak, ale nie wiem jak to wykonać.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Sikoreczko, nie pomogę, bo to akurat robił syn, chyba, że będzie mi w stanie wytłumaczyć:-)

      Usuń
    2. Rozumiem, szkoda. Tak szperam i niektóre blogi na blogerze właśnie mają takie coś. Bardzo się mi to podoba. Dam w następnej notatce informacje z prośbą o pomoc. Może ktoś pomoże.
      Serdeczności.

      Usuń
  6. Wspaniały koncert dały dalie dla malutkiego Kubusia. Coś pięknego :-))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubuś jest jeszcze śliczniejszy niż one:-)

      Usuń
    2. Oczywiście, hehe, ale też się postarały, hehe

      Usuń
  7. Samych radości dla malutkiego Kubusia, niech roście zdrowo i szczęśliwie :)
    Piękne są Twoje dalie Basiu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Basieńko, prawdziwe kwiatowe królowe z tych dalii, w niczym nie ustępują różom.
    Niech Anioł Stróż zawsze chroni Kubusia i prowadzi go najpiękniejszymi ścieżkami życia.
    Tulę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niech się spełnią Twoje życzenia Małgosiu.

      Usuń
  9. Wszystkiego, co najlepsze dla maluszka.Cudowne masz dalie. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co najlepsze dla Kubusia. Niech Archanioł Gabriel ma Go w opiece.
    Kocham dalie, ale nie mam możliwości ich przechowywania, dlatego pozostało mi tylko podziwiać je u Ciebie. U nas mówi się na nie georginie.
    Pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. georginie to prawdziwa nazwa, w brzmieniu ludowym- lokalnym to giergony

      Usuń
  11. I ja pragnę przesłać moc najlepszych życzeń dla Kubusia, jego rodziców, braciszka, dla całej Waszej rodziny.
    Piękne dalie. :)
    Pozdrawiam Cię ciepło Basiu i dziękuję, że JESTEŚ.
    Napiszę później sms -a.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię dalie , moje ulubione kwiaty, tyle kolorów i wzorów, kwitną obficie,
    kiedyś miałam ich bardzo dużo ale i teren by duzy :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś w moim ogrodzie królowały dalie. Teraz są tylko dwie. Może jeszcze kiedyś?
    Pozdrawiam zapachem letniego, nieustającego deszczu, z nadzieją jednak na słońce

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne dalie. Nie wiedziałam, że mają tak wiele kolorów. Prawdziwy festiwal, a najładniejsze to te różowe lakierowane ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszelkiego dobra i Bożego błogosławieństwa dla Kubusia.:) Pomyślności dla całej Waszej rodzinki.:) Kwiaty - przecudne, podziwiam ich ilość i ogrom pracy włożony w ich pielęgnację i przezimowanie. Uściski Basiu.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lindas e encantadoras flores. Feliz dia. Cumprimentos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obrigado por palavras gentis. Eu te convido novamente.

      Usuń
  17. Basiu, w ty roku wszystko pędzi w naturze jak szalone:)
    Georginie wspaniałe. Gratuluję kolejnego Wnusia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Kwiaty cudne:) ale najważniejszy to jednak Kubuś:) niech zdrowo rośnie i będzie wspaniałą pociechą dla całej rodzinki:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A mnie jest szkoda lata... No bo jak georginie kwitną, to znaczy, że już jesień. Najlepsze życzenia dla Kubusia i jego rodziców. ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesień...bo już ścierniska się ciągną...

      Usuń
  20. Wszystkiego dobrego dla Kubusia :)
    A dalie cuuudne...

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja się przyłączam do życzeń dla Kubusia - wszystkiego co najwspanialsze!
    Twoje dalie Basiu co roku zachwycają ale tym razem to rzeczywiście cudowny festiwal.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długotrwałe deszcze niestety im nie sprzyjają.

      Usuń
  22. Wszystkiego dobrego dla Kubusia:)))
    Twoje dalie nieustannie mnie zachwycają:)piszę Twoje ,chociaż już mi kiedyś pisałaś,że to zasługa męża:))więc i dla niego gratulacje za piękne okazy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to mężowskie:-)ale mąż mój, więc na zasadzie prawa przechodniości, moje:-)

      Usuń
  23. Basiu, masz fantastyczną daliową kolekcję !! Wszystkie są piękne szczególnie te nakrapiane bo bardzo oryginalne i niezwykłe !! Ja w tym roku mam dalie kaskakowe (zwisające), są piękne ale bardzo kapryśne !
    Wszystkiego najlepszego dla Kubusia !
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kaskadowych jeszcze nie mieliśmy! Kubuś dziękuje:-)

      Usuń
  24. Wszystkiego Najlepszego dla Kubusia! Śliczny haft i piękne kwiaty *.*
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkiego najlepszego dla Kubusia,dużo zdrówka i Błogosławieństwa Bożego ❤❤❤
    Dalie masz przepiękne,pamiętam u mnie w rodzinnym domu rosło ich dużo w ogródku :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego dla Kubusia! Chrzciny to jeden z takich dni, które na zawsze pozostają w pamięci. A Twoje kwiaty są nie tylko wyjątkowej urody, ale także wielkie, takie dostojne. Cudne.
    Serdecznie pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A chrzciny Wnuków to wyjątkowe dni dla dziadków.

      Usuń
  27. Bardzo wyjątkowa uroczystość :-)wszystkiego dobrego dla wnusia:-) u nas Maciuś 16wrzesnia będzie chrzczony. Czekamy na przyjazd dziadków. Będzie jeszcze piekniej i w komplecie:-) na ten czas wiedziały dalie kiedy zakwitnac, wyczuly moment:-) piękne są i jakie ogromne:-) phh phh nie zazdroszczam. Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  28. jakie one są piękne,w tym roku też aż dwie zasadziłam

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo szczęścia i radości w życiu dla Kubusia <3
    Dalie przepiękne i tak obficie kwitną. Ja niestety nie mam w ogrodzie, przez brak miejsca, ale zachwycam się w innych ogrodach :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję Babciu kolejnego wnuka, a Kubusiowi szczęścia na całe długie życie. Dalie są przepiękne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkiego co najlepsze dla Kubusia!

    OdpowiedzUsuń
  32. U Ciebie Basiu każdy dzień jest jak święto. Dalie przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas tak szybko pędzi, że warto celebrować każdy dzień.

      Usuń
  33. Opieki bożej na każdy dzień dla Kubusiu.
    Kwiaty zachwycające.

    OdpowiedzUsuń
  34. Basieńko, z okazji przyjęcia Chrztu świętego przez Kubusia wszystkiego co najlepsze dla Niego... ode mnie :)
    Kochana pięknie okrasiłaś dzisiejszy post cudnymi daliami. Są wyjątkowe:)
    Ślę buziaki dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wszystkiego,co najlepsze dla Kubusia i jego rodziny!

    OdpowiedzUsuń