poniedziałek, 13 listopada 2017

Pewien młody Mężczyzna obalił kilka mitów...

...i przyszedł na świat w czasie gdy bociany już odleciały i kapusta została zebrana z pól:-)
Mężczyzna jest śliczny, zdołał już powiększyć swoje gabaryty:-) cieszy Rodziców i bliskich, więc poprosiłam niezawodną Małgosię o wykonanie pamiątki godnej owego Pana.
Małgosia http://papierowy-jarmark.blogspot.com/
znana z tego, że tworzy najprawdziwsze cudeńka i ma bardzo litościwe serce, nigdy nie odmawia moim prośbom i za każdym razem zaskakuje mnie kolejnym papierowym pięknem.
Powinna jednak zostać pociągnięta do odpowiedzialności finansowej i partycypować w kosztach poszerzania moich spódnic:-)
Bowiem obok takich pyszności nie przechodzę obojętnie, wręcz przeciwnie, zawsze się zatrzymuję:-)
Tymczasem zobaczcie na kolejne karty przepięknego albumu, który będzie zapełniać szczęśliwa Mama. a ja podziwiam niezwykłą karteczkę dla mnie wykonaną.
Piękne, prawda?
Każde nowe życie jest cudem...
Małgosi, wszystkim, którzy cieszą się z narodzin Dzieci i cenią sobie dar życia dedykuję jesienne fotografie zawierające cały ogrom piękna.
Bardzo Ci dziękuję Małgosiu.
Szczęśliwego tygodnia Wam życzę.

23 komentarze:

  1. Moje gratulacje dla rodziców. Piękne rzeczy wykonała Małgosia. Takie pamiątki są najpiękniejsze bowiem będą towarzyszyły dzieciątku przez całe życie. Zdjęcia jesieni przecudne. Pozdrawiam jesiennie:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pamiatki.
    Gratulacje dla Rodzców i Maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczności i gratulacje dla Rodziców

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała i przepiękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie ma to jak cud narodzin :-)
    Śliczna karteczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, przepiekne rzeczy robi Małgosia! Misterne, delikatne i słodkie. A nowonarodzonemu mężczyźnie wszystkiego najlepszego życzę. Niech ma dobre, szczęslwe zycie i niech otaczaja go dobrzy, szczerzy ludzie!:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje dla Rodziców i Małego Mężczyzny.
    Przepiękne upominki. Basiu, cudowne są jesienne zdjęcia.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda Małgosia nie odmawia i cuda z papieru tworzy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech dziecię rośnie w miłości i szczęściu i wzajemnie radość i szczęście przynosi wszystkim wokół siebie. :)
    Karteczki i album przepiękne, ma ta Małgosia dar prawdziwy. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Basieńko, cieszę się, że mogłam zrobić ten album dla małego, gorąco wyczekanego Mężczyzny. Niech spotka go w życiu to, co najlepsze i najpiękniejsze.
    Ściskam Cię mocno, kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesień jest urocza - nie tylko na Twoich zdjęciach ! Album z okazji narodzin - cudny, przepiękny !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dla Rodziców :)) Pamiątka przepiekna i unikatowa !
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basieńko najdroższa- rzeczywiście Gosia, to Anioł wcielony (zaraz mi się przypomina wiersz Karola Irzykowskiego: "Aniołowie chodzą po ziemi...). Już u Gosi zachwyciłam się Albumem. Serdeczności zostawiam i całuję <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego co najlepsze :)))
    Album przepiękny, a ja nieustająco podziwiam wenę, talent i to wszystko co jest potrzebne aby coś tak pieknego stworzyć :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiałam już to dzieło u Małgosi - album jest prześliczny! Będzie cudną pamiątką dla maleństwa i jego rodziców.
    Przesyłam serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję w imieniu Rodziców owego Mężczyzny za moc życzeń dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  17. No i obyło się bez bociana i kapusty, czyli cuda się zdarzają. Pięknie witasz młodego przybysza.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku jaki śliczny ten album :-) super pamiątka :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie tez cieszy każde nowe Dzieciątko jakie pojawia się w mojej Rodzinie. Sam mam tróje Dzieci, pozdrawiam Cię Basiu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń