piątek, 15 września 2017

Tak umyka lato i rozwiązanie kolejnego candy.

Tak mi się skojarzyło, że to zdjęcie dobrze obrazuje szybkie odchodzenie lata.
Nawet jaskółki opuściły już nasze domostwa i udały się w daleką podróż...

Zgodnie z zapowiedzią mój Kochany Wnuk dokonał losowania w małej blogowej zabawie.

Szczęśliwy los padł na Elę http://ela-kolorywogrodzie.blogspot.com/, taki zbieg okoliczności, że jego druga " baba" ma na imię Ela i zaraz po losowaniu Konraduś zapragnął pojechać do baby Eli:-)
Gratuluję Eli i pytam czy anioł ma być namalowany na stuletniej desce czy na nowiutkim płótnie?


Wszystkim pozostałym biorącym udział w zabawie posyłam kwiaty z zapewnieniem, że kolejne candy - urodzinowe będzie w lutym.
A dalie niech cieszą również Wasze oczy.
Do następnego napisania:-)

40 komentarzy:

  1. Urocza maszyna losująca, gratuluję Eli. Dalie piękne, pozdrawiam Cię Basiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję, a lata zawsze mi żal, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Eli :) piękne dalie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Eluni :-) piękne dalie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za kwiaty. Cieszą. :*
    Gratulacje dla Eli. Szczęściara. :))
    Udanego weekendu dla Was. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie Eli gratuluję. Podziwiam Basiu Twoje dalie, dzięki nim lato pozostanie chwilę dłużej.
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię gdy lato umyka. Gratulację dla zwyciężczyni Candy !
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Eli.
    Piękne kadry umykającego lata, Basieńko.
    Tulę do serca.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje dalie są przepiękne, Basiu! Miło oczy nmi ucieszyć!:-))(

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne kwiaty - marzę o takich dużych okazach...
    Gratuluję wygranej! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas zimno okropnie. Po lecie to już śladu nie ma. Dobrze, że chociaż grzybki są :-) Pozdrawiam cieplutko, hehe

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietne zdjęcie umykającego lata. Też tak to odczuwam. Już prawie go nie ma, a ja jeszcze się nim nie nacieszyłam.
    Cudna maszyna losująca, Ele miała szczęście:) Pozdrawiam cieplutko i zabieram zapach Twoich kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj Basiu !!
    Dziękuję bardzo serdecznie !! Sprawiłaś mi miłą niespodziankę !! Jeszcze nigdy nieczego nie wygrałam tym bardziej jestem zaskoczona ale bardzo szczęśliwa !! Proszę ucałuj odemnie szcześliwą rączkę !! Decyzję co do materiału pozostawiam do Ciebie ! Uwielbiam Twoje anioły i będzie mi bardzo miło gdy jeden z Twoich aniołów będzie czuwał na moim domostwem !!
    Basiu, zebrałam dużo nasionek dziwaczka ale jestem tak durna że nie pomyślałam aby segregować zbierane nasionka kolorami ! Biały i żółty jeszcze kwitnie a więc jeszcze nazbieram i podzielę się z Tobą !!
    Adres wyślę mailem ! Dziękuję i bardzo serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się Elu, że Konradek wylosował Ciebie skoro nigdy jeszcze nie miałaś takiej blogowej wygranej.
      Czekaj cierpliwie, w najbliższym czasie wyślę Anioła.
      A z nasion już się cieszę:-)

      Usuń
  14. Dziękuję za miłe komentarze, żal mi, że nie mogę obdarować wszystkich.
    Już zapraszam na candy w lutym i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful blog!Your Dahlias are stunning!Hugs,Maristella.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kwiaty. Gratulacje dla Eli a pozdrowienia dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne kolory dalii i takie dorodne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratulacje dla Eli. Dalie przecudne. Pozdrawiam i przesyłam odrobinę słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful fotos, Barbara! I love the pretty flowers!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje dla Eli, przyznam, że jej trochę zazdroszczę, ale w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Fotki jak zwykle piękne. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. To pierwsze zdjęcie rzeczywiście w pędzie. Gratulacje dla Eli.
    Dalie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać, że Konradek ma dobrą rękę do losowania ludzi. Niech Twój Anioł Basiu czuwa nad Elą dniem i nocą. Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  24. I really liked visiting your very nice blog!!! Your flowers are amazing!!! Thanks for sharing.
    Henry

    OdpowiedzUsuń
  25. och jak mi szkoda tego lata!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. pięknie Basiu u Ciebie jak zawsze! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratki dla Eli,a Tobie Basiu dziękuję za zabawę :)
    Tak lato w tym roku jakoś przemknęło lotem błyskawicy,
    chociaż może październik będzie ładny,kto wie :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Pozdrawiam serdecznie z deszczowej krainy 😜

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratuluję zwyciężczyni. Basiu, dalia z pierwszego zdjęcia to prawdziwy, przecudny okazy. Rarytasik!!!!
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta z pierwszego zdjęcia to nowość, ale mamy dwie czerwono- żółte o tym samym wyszukanym kroju płatków- nazywamy je stańczykami.

      Usuń
  30. Gratuluję Eli wygranej i wszystkim dobrej zabawy:))) Jestem zachwycona długimi rzęsami Twojego wnuczka...mały aniołek:))))

    OdpowiedzUsuń