niedziela, 6 grudnia 2015

Kilka słów o radości obdarowywania...

Cenię sobie wszystkie dary i pamiątki, więc św. Mikołaj zawsze o mnie pamięta:-)











Ten woreczek na drobiazgi zachowuję jako dar od mojej koleżanki, która kiedyś miała okazję podróżować po Turcji.










Każdego roku, do naszej szkoły przybywa z całą swoją świtą radosny Mikołaj i wprowadza w szkolne korytarze humor, radość i tradycję.
W tym roku też rozdawał prezenty, więc go uwieczniłam na tym wspólnym zdjęciu!

Mikołajowi trzeba jednak pomagać. Zatem wzięłam udział w dwóch zabawach organizowanych z racji tego święta przez Edytkę z bloga
http://strzepki-okruchy.blogspot.com/
oraz Holly z bloga http://worldbyholly.blogspot.com

Przemiłe Wymiankowiczki nadesłały upominki dla mnie.
Terenia z bloga http://teresa-teresa1305.blogspot.com weszła w konspirację z Mikołajem, bo otrzymałam album na zdjęcia, suche pastele i rameczkę na zdjęcia ( wszak mam bardzo dużo fotografii mojego ślicznego Wnusia).
A ja posłałam paczuszkę do Ewy Kwiatkowskiej, ale niech ona się sama pochwali:-)
U Holly moją "wymienniczką" była Kasia- autorka niezwykłego bloga http://tylkoretroblue.blogspot.com
Sami zobaczcie jak pięknie odczytała moje marzenia. Teraz to będą moje ulubione perfumy!
I jeszcze pamiątkowa widokówka z Betlejem- z miejsca, które noszę w marzeniach oraz Bazyliki Maryjne w rycinach i obrazach w pięknym francuskim wydaniu ze złoconymi brzegami kartek.
Kasia trafiła w moje upodobania bo kocham te Maryjne miejsca, w wielu z nich byłam, a inne są w moich planach i dążeniach.
Dziękuję Tereniu, dziękuję Kasiu i Wam Edytko i Holly, że chce się Wam dzielnie podtrzymywać tradycje.
Ostatni czas był hojny w prezenty, również imieninowe, ale o tym niebawem.
Dziś przedstawiam imieninowo- zabawowy ( podaj dalej) zestaw od Ani z bloga
http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com/
Bardzo piękny naszyjnik na bazie filcu- okazały i niebanalny, który będę chętnie nosić, bo lubię dużą biżuterię.
Ale szczególnie ważnym prezentem jest Matka Boża na bardzo starej desce, ślicznie przez Anię wykonana.
Znalazła już swoje miejsce...
Życzenia od Ani nadeszły na ręcznie malowanej karteczce z wytworną różą.
Bardzo Ci dziękuję Aniu, a dwie chętne do zabawy osoby, które pierwsze taką gotowość wyrażą w komentarzu, zostaną przeze mnie obdarowane- zapraszam.

Wioska, w której od urodzenia mieszkam wita mnie każdego dnia cudnymi obrazami, z których dziś dla Was gałąź dzikiej róży i nadal kwitnące na moim balkonie białe kwiaty.
I wschód słońca poprzedzony codziennym pęknięciem nieba...
 Życzę miłego tygodnia i wielu okruchów dobroci na drogach codziennych wędrówek.

37 komentarzy:

  1. Świetne prezenty Basieńko otrzymałaś i cieszę się, że miałam w tym maleńki udział :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz Basieńko dziękuję za wspaniałe prezenty :) Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin. Podarunki piękne, a jeszcze piękniejsza radość osoby obdarowanej:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaraz widać, że byłaś grzeczna ;) Mikołaj o Tobie nie zapomniał. Śliczne prezenty, zwłaszcza obrazek Matki Bożej na starej desce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty! Cieszę się, że i ja też miałam w tym maleńki udział:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Basiu- spóźnione najlepsze życzenia! ja w tym roku szkolnym nie daję rady.....mam ogromne tyły ze wszystkim...może przyszły rok będzie lepszy?:-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałaś imieniny. Przesyłam szczere i dobre życzenia, choć spóźnione.
    Ikona na desce fenomenalna.
    Piękne zdjęcia. Białe kwiaty to moje ulubione. Pięknie kwitną tej jesieni.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne prezenty :) Zawsze podziwiam te wymianki. Ja jeszcze raz chciałabym Ci gorąco podziękować :) Moje długie wieczory stały się bardzo przyjemne dzięki Tobie :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dni bywaja takie szare i smutne, dzieki takim prezentom od serca, staja sie weselsze:)
    Obrazy natury-dobrze miec otwarte oczy i serce:)
    Dziekuje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za wszystkie gesty życzliwości!

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkiego dobrego z okazji imienin,przyjmij życzenia spóźnione. ale aszczere,

    OdpowiedzUsuń
  12. Ulala ile prezentów:) Byłaś bardzo grzeczna przez cały rok:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Też lubię obdarowywać, właściwie nawet wolę to robic niz dostawać coś.Tak miło jest móc zrobic komus przyjemność...
    Cudne to sakralne malowidło na starej desce!
    Pozdrawiam ciepło!:-))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cześć!
    Dzisiaj na blogu dyskusja MOLE CZYTAJĄ: Dlaczego czytamy/nie czytamy kryminały i thrillery? Z gościnnym udziałem REMIGIUSZA MROZA, Vega Czyta i Kasjeusza. Zapraszam do wypowiedzenia się!
    LINK: http://artemis-shelf.blogspot.com/2015/12/mole-czytaja-kryminay-i-thrillery-z.html

    Pozdrawiam,
    Artemis

    OdpowiedzUsuń
  15. Super taka wymianka jest cudowna.śliczne prezenty:)miłego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prezenty serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne prexenty - ikona mnie urzekła - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  18. Wonderful gifts on your name day!

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, przede wszystkim przesyłam życzenia imieninowe, radości i zdrowia, nosisz tak piękne imię:))) Wszystko mnie ujęło...ale Matka Boska na starej desce....CUDO!!! Podoba mi się w tobie Basiu, jeszcze jedna rzecz, to, że tak bardzo kochasz miejscowość w której mieszkasz:) To się czuje po prostu, pięknie Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham to miejsce, choć biedne i dla innych- szare...

    OdpowiedzUsuń
  21. Radość obdarzania jest wspaniałym doświadczeniem, nieporównywalnym z niczym. No, chyba że z radością z otrzymania daru :) Myślę, że trzeba umieć tak jedno, jak i drugie, a wtedy po prostu jest pięknie :)
    Dobrych dni Basieńko

    OdpowiedzUsuń
  22. Mikołaj dostarczył Ci w tym roku dużo radości :) Dostałaś piękne prezenty :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja przede wszystkim śpieszę Basiu złożyć Ci spóźnione choć z serca płynące życzenia imieninowe. Myślalam tego dnia o was, wszystkich moich Basiach kochanych i poecałam niebiosom opiekę nad Wami. Lubię wpaść z tego zdyszanego świata do Ciebie od czasu do czasu, a tu tak dorze, spokojnie, ciepło i serdecznie.... Zawsze bądź!

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo piękne prezenty. Matka Boża na desce jest prześliczna.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna Madonna na desce...
    Basiu, Ty sama jesteś darem dla tak wielu osób!

    OdpowiedzUsuń
  26. Dostałaś Basiu prześliczne prezenty! Coś dla ciała i coś dla ducha. Ikona wykonana przez Anię jest cudna! Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Basiu piekne prezenty "Mikołaje" się spisali ;)

    Basiu gratuluje również wygranej w Gesim Zakrecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ale cudne podarki :) aż mi się buzia uśmiechnęła na widok perfumek amor amor, bo to moje najukochańsze na świecie i żadne inne się z nimi nie równają :)
    a obdarowywanie to piękna sprawa, daje dużo radości obu stronom chociaż.....czasami obdarowujący ma większą frajdę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne prezenty. Matka Boska na desce przepięęękna i ta filcowa biżuteria. Spóźnione ale szczere życzenia wszelkiej pomyślności z okazji imienin:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Grudzień to naprawdę niezwykły czas, który daję nam możliwość uczynienia dla innych wiele radości - nawet najprostszymi gestami. Nie ma nic lepszego niż uśmiech na twarzy drugiej osoby, który namalowany został dzięki nam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Tak już jest że od początku grudnia nastrajamy się świątecznie i przychodzi czas na prezenty:))to bardzo miły zwyczaj:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też bardzo lubię obdarowywać. Piękne te Twoje prezenty Basiu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Spóźniłam się z życzeniami, ale już się poprawiam - Wszystkiego Najlepszego z okazji imienin :-)
    I wyjątkowe są te wszystkie prezenty. Anioł na desce naprawdę oryginalny.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeszcze raz pięknie dziękuję za wszelkie życzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Matka Boska na starej desce jest piekna, reszta prezentow tez do pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo niebanalne, oryginalne i piękne prezenty. A przede wszystkim wartościowe bo wykonane od serca. Gratuluję:) pokrzepiające fotografie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Naprawdę byłaś grzeczna w tym roku :-)

    OdpowiedzUsuń