sobota, 15 lutego 2014

Świętujemy, albo raczej dziękujemy za dar życia...i wyniki candy!

Niedawno publikowałam na moim blogu wiersz o radości. Dziś radości ciąg dalszy, a więc: bardzo dziękuję za wszystkie życzenia, które pojawiły się od Was w komentarzach, za te ostatnie, ale również za wszystkie, którymi mnie obdarowaliście przez ostatnich 5 pór roku:-)
Dziękuję za kartki, upominki i inne przejawy sympatii. Staram się na bieżąco prezentować na blogu wszystko to, co tak bardzo cenię, a co zostało mi ofiarowane bezinteresownie.
A sama, w sercu swoim dziękuję za dar mojego dość długiego już życia i za wszystkie te sprawy, które przyszło mi przeżywać!
Żeby ten post nie musiał być bardzo długi, dziś tylko zdjęcia ostatnich radości, którymi się jeszcze z Wami nie dzieliłam.

Od Kasi z Tajwanu- najprawdziwsza wiosna- dziękuję Kasiu, wiem, że taką wiosnę nosisz również w sercu...


Od Janeczki z Janeczkowa, http://janeczkowo.blogspot.com/ w ramach wymianki nadeszły dwa komplety cudów najprawdziwszych, prosiłam o jeden- makowy, ale nie ukrywam, że długo walczyłam w sercu, bo frywolitki szalenie mi się podobają. A Janeczka chyba odczytała moje myśli i przysłała dwa...
Sami zobaczcie co ta Janeczka" wyrabia"... i to ekspresowo!
A ja maluję obraz dla niej, oj będzie musiała cierpliwie poczekać, bo olejne farby schną w zimie powoli, a ja już chciałabym Janeczce sprawić choć po części taką radość, jaką ona obdarzyła mnie:-)



I jeszcze piękna karteczka z życzeniami! Wszystkimi, a szczególnie z " myślami  w marzeniach zaklętymi".

 Bardzo się cieszę Janeczko i stokrotnie dziękuję i zapewniam, że biżuteria będzie często noszona... bo lubię:-)
   A teraz oczekiwane przez wszystkich, wyniki losowania trzeciego mojego candy. Tym razem losowania dokonała Justynka- żona Kamila, moja córka od półtora roku, wspierająca mnie w wielu"kobiecych przedsięwzięciach", czytająca mojego bloga. A przy tym obalamy wspólnie z Justynką mit o wyładowaniach między synowymi a teściowymi:-)))) U nas pogoda nieprzerwanie piękna!
A oto post walentynkowe losowanie- czterokrotne:
Za maszynę losującą posłużył wygrany przeze mnie kiedyś woreczek w candy u http://nitkiariadny.blogspot.com/ 


Losowanie odbyło się w czterech etapach,( różne osoby tworzyły różne kombinacje wyboru, więc musiałam to uwzględnić), a więc:
 pierwszy dotyczył albumu z fotografiami kolorowego Zalipia wykonanymi do publikacji przez Konrada http://www.konradwojcik.pl/blog/
Chętnych do posiadania "malowanej wsi" było:42 a zwycięzcą została...Agnieszka
drugie losowanie ( chętnych 18) wyłoniło posiadaczkę zielonych korali, a została nią...Maria Wicher
trzecie(16) sprawiło, że fioletowe korale polecą do...Anity M
czwarte-( 33 chętnych) to niespodzianka, którą stały się zakochane anioły, z miłością na zawsze, bo utrwaloną farbami olejnymi, anioły prezentują się tu http://5porroku.blogspot.com/2014/02/rozne-barwy-miosci.html i od dziś będą strzegły....Ani Qulinarnej


Bardzo dziękuję wszystkim za zabawę, a tych, którzy nie mieli dziś szczęścia, pocieszam, że następne zabawy będą w przyszłości...
A to jeszcze bonusik... matematyczny! Autor pierwszego posta z poprawną odpowiedzią na tę oto zagadkę otrzyma niespodziankę:
Gdyby w liczbie moich lat życia zamienić cyfry jedności i dziesiątek i tak otrzymane liczby od siebie odjąć, to mam dziś "18" tkę:-)))))) A naprawdę mam...
Zatem startujemy! 

64 komentarze:

  1. piękne prezenty!Zdrówka i miłości jeszcze raz...

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ta kochana Janeczka :)))
    A co do rozdania - znów mnie ominęło... widać taki już mój los :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach, gratuluję tym, dla których dzisiaj zaświeciło słoneczko :))))
    Dla Ciebie Basiu najlepsze życzenia, zdrowia i miłości!!!!!
    Prezenty są cudowne, uwielbiam taką biżuterię :)))

    Buźki wielkie!!!

    P.S. np. 53-35=18 :) czyżby 53?

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak naprawdę Basiu dzisiaj kończysz 53 lata Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego z okazji tak wspaniałych urodzin szczęścia zdrowia spełnienia marzeń i oby to blogowanie same radości ci niosło
    dziękuje za wspaniałą zabawę i gratuluje sobie zielonego wisiora ślicznego
    jeszcze raz wszystkiego dobrego Maria z rodziną ci Basiu życzymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać - Janeczka śliczne prezenty ci sprawiła cieszę się razem tobą buziaki ślę Marii

      Usuń
    2. Marysiu, szóstka z matematyki! Oprócz wisiora masz jeszcze niespodziankę ( nie będzie to zbiór zadań z matematyki:-)))))))) Pozdrowienia dla chłopów!

      Usuń
    3. Baw się dobrze kochana - nieskromnie dodan że zawsze miałam piątki z matmy - kochałam nad wyraz ten przedmiot i fizykę ale me zainteresownia poszły w inną stronę to wszyscy tu wiedzą buziaki dla całęj twej rodziny Marii

      Usuń
    4. to ja nie byłam pierwsza? :(

      Usuń
    5. Wybacz Sylwuś moje niedopatrzenie, rzeczywiście byłaś o 1 minutę szybsza! A skoro już obiecałam Marii, to będą dwie niespodzianki" słowo się rzekło, kobyła u płota". Sorki, pa, pa.

      Usuń
    6. ha, ha! to dopiero!!! :))))

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego Basiu!!!!! Sto lat! :)
    Piękne zdjęcia :)

    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  7. Samych wspaniałych ludzi na swej drodze Basiu - dalej tylepozytywnej energi i miłości wokól i zdrówka i błogosławieństwa Bożego - wszystkiego naj Kochana :))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieustająco wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego!!! Przepiękne zdjęcia z Tajwanu! Prezenciki bardzo ładne!!! Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcia są prześliczne, gratuluje serdecznie szczęściarom:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedź już się pojawiła :)
    Basiu, wszelkiego dobra jeszcze raz! Oby było w Tobie wciąż więcej i więcej słońca. Pasuje mi dziś do CIebie ta piosenka. Tylko jako ilustracja powinny być Twoje obrazy :)
    http://www.youtube.com/watch?v=TIWgBbz4DPs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko, za pejzaże, moje ukochane góry, za cerkiewki, za radość wędrowania nawet w sercu...

      Usuń
  12. Gratuluję szczęśliwcom. A Tobie życzę wszystkiego najlepszego. :) Proszę podaj inny sposób zdobycia tej książki. Prezenty piękne i wiosna prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedź matematyczna już padła więc nie będę jej powielać.
    Basiu prezenty od Janeczki piękne,ale frywolitkowy komplecik cudeńko,jak ja kocham frywolitki,za delikatność bijącą od nich.
    Widzę że na Tajwanie cudowna wiosna,oj bardzo za taką tęsknię,zdjęcie piękne.
    Gratuluję wszystkim którzy mieli szczęście w Twoim rozdaniu.
    Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin :)))
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Gosiu, Ty wiesz jak ja lubię biżuterię:-)

      Usuń
  14. Basiu! Jeszcze raz wszystkiego, co najlepsze dla Ciebie dzisiaj i w każdym dniu!
    Prezenty oszałamiająco piękne!
    P.s. Cieszę się, że woreczek Ci służy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomieścił dużo losów:-) i wykorzystuję go w przeróżnych okazjach, bo jest taki" pod rękę":-)

      Usuń
  15. Gratuluje szczesciarom a prezenciki masz przesliczne...zazdroszcze Ci tak po cichutku.)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczności pokazujesz , Gratuluję Dziewczynom i dziękuję za zabawę
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu, spełnienia w Twoich pasjach, wielu radości i przejawów przyjaźni oraz zdrowia życzy Ruda :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu wszystkiego najlepszego, błogosławieństwa Bożego w każdym kolejnym dniu życia oraz w każdym przedsięwzięciu :-) Gratulacje dla wszystkich wygranych i dziękuję Basiu za tyle piękna!

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu Kochana, wszystkiego najlepszego w dniu "18" ;) urodzin- wszelkiego dobra szeroko pojętego, bezchmurnego nieba nad głową, słońca każdego dnia, mnóstwa sprawdzonych przyjaciół, uśmiechu i szacunku Otoczenia... i wielu, wielu wymarzonych <3 <3 <3 Pozdrawiam cieplutko i do serca tulę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo znów dziękuję kolejnym nadawcom pięknych życzeń!

      Usuń
  20. Basiu, życzę Ci samych szczęśliwych chwil i samych wspaniałych ludzi w okół siebie. Dużo, dużo zdrowia i siły do realizacji swoich marzeń i pasji.
    Basiu czy to ja jestem tą Agnieszka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Słoneczko włoskie, bo w candy jesteś podpisana jako Agnieszka- tylko! Podaj adresik, bo poprzedni mam do Polski! Ale masz u mnie szczęście:-) Gratuluję, tym razem to dzięki Justynce!

      Usuń
  21. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin......Basiu,dziękuję za piękny krajobraz na płótnie....mąż odebrał podejrzliwie w walentynki przesyłkę dla mnie...jak zdziwiona rozpakowałam to zdebiałam, cudo!!!!!!!!!!!!!!!! Dziekuję serdecznie,ależ Ty jesteś wszechstronnie uzdolniona,pozdrowiam ciepło,mąż również(można powiedzieć Twój kolega po fachu)....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nauczyciel? od jakich" boleści?"
      A obraz to moje ukochane Bieszczady, do których tęsknię przez 5 pór roku:-)

      Usuń
    2. od fikołków...hi,hi,hi

      Usuń
    3. A to musi dbać o formę:-)))))

      Usuń
  22. Dziękuję za szczęśliwy los i za Anioły, które są mi bardzo potrzebne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Po pierwsze najlepszego z okazji urodzinek! Osiemnastych naturalnie..... hihi!
    Po drugie ubolewam, że znowu mnie wygrana w Candy ominęła... Znowu nie Ja! :(
    Oj, kochana.... Z matematyki ze mnie noga niesamowita, na samą myśl już głowa boli... ;) Chciałam użyć triku i zajrzałam "gdzie trzeba", ale niestety masz wszystko ukryte... ;)
    Baw się dzisiaj dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorotko, coś wymyślimy żebyś polubiła matmę!

      Usuń
  24. Gratuluję dziewczyną. A ciebie Basiu serdecznie pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję zwyciężczyniom:)))chociaż ja też się do nich zaliczam:)))mojaś Ty 18:)))))

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak na matematyka przystało, nawet ze swoich lat ułożyłaś super zadanie. Odpowiedź jest prosta ( z matematyki, jako dowolnie wybrany przedmiot na maturze miałam 5 ) niestety już padła, również wynik zadania, z rachunku prawdopodobieństwa wylosowania przez mnie czegokolwiek w Twoim Candy, miał się nijak do rzeczywistości.
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam :)
    Ps. Jesteś tylko rok starsza ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za zabawę......
    jeszcze raz moc najserdeczniejszych życzeń i opieki Aniołów.

    OdpowiedzUsuń
  28. Och Basiu, wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! To i Ty jesteś Wodnikiem, wiadomo, to artyści:))))
    Piękne otrzymałaś prezenty, biżuteria cudo!!!!
    Gratuluję zwyciężczyniom, szczęściary! Szkoda, że ja do nich się nie zaliczam:))))
    Buziaki Basiu cieplutkie zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, spełnienia wszystkich marzeń :)
    Gratuluję zwycięzcom :) oraz zapraszam serdecznie do siebie na bloga (raczej typowo książkowy ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. samych dobrych dni! wspaniałych chwil no i dużo zdrówka :)
    piękne widoczki

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne widoki, gratuluję zwyciężczyniom i wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. Dziękuje za miłą zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Basieńko, widze, że spóźniłam się na jakąś imprzkę, ale ty wiesz, że zyczę ci nieustannie samych pięknych dni i radości w zyciu bez względu na porę roku:) Nie dziwię się, że masz świetne stosunki z synową, jesteś bardzo pogodnym czlowiekiem, ściskam i pozdrzwiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Dzięki, dobre słowa przyjmuję przez cały rok:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację:) i nigdy nie za późno na zyczliwe życzenia:)

      Usuń
  34. Gratulacje dla szczęśliwych zwyciężczyń, piękne nagrody, pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Ach jakie piękne zdjęcia i piękne prezenciki:) a ja dziś cieszę się z mojego szczęścia, które mi dopisało:) dziękuję również za gratulacje:)
    Życzę wszystkiego co najwspanialsze:) wielu sukcesów w życiu, dużo zdrówka i realizacji wszelkich pasji:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Gratuluję Tym, którzy wygrali. Pozdrawiam Cię bardzo ciepło!!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Tobie gratuluje prezentów i dziękuję za zabawę.
    Dziewczynom gratuluje wygranej.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wygranych i dziękuję za zabawę :)
    pozdrawiam cieplutko Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo, bardzo się cieszę z Waszych odwiedzin, ze wszystkich słów i życzeń, z całej tej blogowej radości, która jest wyjątkowa...

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za zabawę. Gratuluję dziewczynom wygranych i zapraszam na moje candy. http://milydrobiazg.blogspot.com/2014/02/tatiana-anielskie-candy.html

    OdpowiedzUsuń