piątek, 28 lutego 2014

Białe róże zapowiadają słońce...

Kilka dni temu do Janeczki http://janeczkowo.blogspot.com/ tworzącej wszelakie cuda( a mnie najbardziej porywają jej biżuteryjne cuda), pofrunęły białe róże, duży, olejny obraz, który ma być podziękowaniem dla Janeczki za piękną biżuterię, którą już prezentowałam na blogu. Farby schły powoli, a więc Janeczka cierpliwie czekała. Przed chwilą dostałam od niej wiadomość, że obraz dotarł i został ciepło przyjęty. Bardzo się cieszę, bo Janeczka ma niezwykłe wyczucie piękna i estetyki, więc jej pochwała wiele dla mnie znaczy.


Natomiast od Zdzisi10 http://teczowystragan.blogspot.com u której ciągle nabywam piękne serwetki i bieżniki, otrzymałam w gratisie te oto dwa bieżniki, za które Zdzisi, znanej z perfekcyjnego przygotowania wysyłanych rzeczy, serdecznie dziękuję.

Bardzo lubię podczytywać blog o ptakach i chyba w nagrodę dostałam wyróżnienie od
http://origamiiptaki.blogspot.com
dziękuję i odpowiadam na pytania:-)
1. Co skłoniło Cię do prowadzenia bloga i czy jesteś z niego zadowolony/zadowolona?
Zachęcił mnie do tego mój syn Konrad, który prowadzi bloga fotograficznego http://www.konradwojcik.pl/blog/ i rzeczywiście sprawia mi to przyjemność:-)
2. Jaki jest twój ulubiony ptak?
Kanarek Duduś
3.Co najbardziej lubisz robić?
Pomagać innym.
4. Wolisz książkę, czy film?
Zdecydowanie książkę, ona daje większą możliwość mojej wyobraźni.
5.Lubisz zwierzęta?
Bardzo...
6.Co najbardziej lubisz w lesie?
Ciszę... i promienie słońca przedzierające się przez gęstwinę liści...
7.Gdzie chciałbyś/chciałabyś się wybrać?
do Paryża.
8. Co sprawia Ci radość?
Szczęście najbliższych mi osób, przyroda, spokój i dobro ludzi wokół...
9. Masz już w planach przestanie blogowania, czy to daleka przyszłość?
Mam jeszcze wiele tematów na kolejne posty.
10. Jaki jest twój ulubiony kolor?
Lubię całą paletę barw, jako osoba malująca, ale najbliższa jest mi czerwień.

Tym razem zmieniam zasadę, bo zwykle nie nominuję, jako, że podziwianych przeze mnie blogów jest mnóstwo, jednak dziś postanawiam zachęcić 10 kolejnych Blogowiczek, aby napisały nam coś o sobie.Całą sprawę traktuję jako zabawę i nie ma tu mowy o rywalizacji, bo każdy blog jest inny, tak jak każdy z prowadzących go, jest inny od pozostałych bywalców blogowej krainy:-)

 http://mocnoruda.blogspot.com
 http://szczesliwyzakatek.blogspot.com
 http://artzakatekmarii.blogspot.com
 http://art-yolanda.blogspot.com/
 http://kulkiniesiulki.blogspot.com
 http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com
 http://iscwstroneslonca.blogspot.com
 http://ozyciuduchowym.blogspot.com
 http://rozana-laweczka.blogspot.com
 http://ogrod-mojekrzakiptakiinnedziwaki.blogspot.com

Dla Was zagadnienia podane poniżej:

1.Tematyka blogów, które obserwujesz najchętniej, to...
2.Prezenty, które lubisz otrzymywać najbardziej, to...
3.Najbardziej cenisz u ludzi...
4.Imprezy kulturalne, na których chętnie bywasz, to...
5.Chciałabyś zdobyć umiejętność...
6.Twoje ulubione kwiaty, to...
7.Miejsce, które chciałabyś odwiedzić  w najbliższym czasie, to...
8.Ulubiony poeta i ulubiony wiersz, to...
9.Oczekiwania wobec osób blogujących, to...
10.Piękno, przed którym warto przystanąć, to...

Serdecznie pozdrawiam w tej różnorodności dzisiejszego dnia:-)

37 komentarzy:

  1. Basiu Twoim obrazem jestem zachwycona:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. "Rozkwitały pąki białych róż..."
    Jak romantyczne...

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne róże namalowałaś :)))

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba najwięcej moich obrazów poczyniłam z różami, bo je kocham.

      Usuń
  4. Zdecydowanie jest NAJPIEKNIEJSZY ! Nie szkoda Ci sie z nim rozstac ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla Janeczki nie szkoda, bo ona obdarowała mnie tak pięknie:-)

      Usuń
  5. Jest mój i nikomu nie oddam. Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  6. Róże piękne i wazon też mnie zachwyca. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za wytypowanie mnie do udziału w zabawie. Tak ciepło na sercu mi się zrobiło :)
    Z pewnością, jak będę miała dłuższą chwilę to odpowiem na Twoje pytania :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obraz, bardzo lubię kwiat w obrazach olejnych. Moja mama maluje kwiaty:) Ja tęż maluję Basiu, ale konie i tylko konie:)
    Dziękuję za wyróżnienie,jest mi niezmiernie miło! Wyróżnienie zatoczyło koło:) Buziak zostawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię malować kwiaty, ale konie to równie wdzięczny temat...

      Usuń
  9. Należało Ci się:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odwiedziłam KARMNIK i mojej uwadze nie umknęło Twoje wyróżnieni, gratuluje bardzo serdecznie.Obraz Basiu piekny, wiem coś na ten temat,ja czekam cierpliwie na powieszenie Ptaków nad wyspa szczęścia na honorowym miejscu w moim mieszkanku,niestety mąż zabiegany ale obiecał przy sobocie spełnic moja prośbę,On jest również zachwycony,ten obraz Jemu własnie wpadł w oko.. tak, tak oglądał Twoje prace.. Małżonek jest wielkim milosnikiem malarstwa i sztuki w szerokim tego słowa znaczeniu,więc Jego pochwała to nie byle co,pozdrawiamy Cię oboje bardzo serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się rozpisałam,że zapomniałam podziękować za zaproszenie do zabawy.....to bardzo miłe,dziekuję bardzo:-)

      Usuń
  11. cudowne róże:-)pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Basiu droga - ja nie za bardzo wiem jak to napisać ale tak powiem ci szczerze -
    - kwiaty
    - a konie
    - robótki wszelakie
    to moja pasja
    wędkarz i martketingowiec i sama już nie wiem kim jestem
    o cóż tu dużo mówić .............zachwycona ale nie zazdrosna jestem
    0 powiem prosto , być może pospolicie ? jesteś niesamowicie piękną artystą malarstwa- sam Van Gogh mógłby z tobą wypić poranną kawę
    ten obraz skradł mi moje myśli twórcze - jet piękny i wspaniały
    a te białe róże uzupełniają całą twą osobę
    i tym akcentem mych myśli - sama nie wiem po co na forum aby wszyscy czytali powinnam zakończyć me tzw.,,wywody,, została jeszcze jedna sprawa < a mianowicie - Basieńko droga - serdecznie ci dziękuję za wyróżnienie mego bloga oraz mej skromnej osoby i postaram się jak najszybciej odpowiedzieć na twe pytania - buziaki ślę wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu. Dowartościowałaś mnie mocno, ale w jednym do Van Gogha jestem podobna- też rozdaję obrazy:-)))))

      Usuń
  13. Piękny obraz, tyle w tych różach spokoju i radości...i kolory takie żywe.
    Dziękuję za zaproszenie do udziału w zabawie, to dla mnie bardzo miłe :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Moje ulubione kwiaty to róże, a kolor biały. Na obrazie ujęłaś w jednym to co lubię czyli białe róże. Mój mąż kupuje mi je bez okazji. Tym bardziej kocham go za to. Piękny i nostalgiczny obraz.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Obraz jaki powstał dla Janeczki jest przepiękny,widać w nim delikatność a jednocześnie przyciąga swoją siłą. Basiu masz niezwykłe zdolności postrzegania świata i jednocześnie utrwalania go na płótnie:)Podziwiam i pozdrawiam:)Dziękuję również za wyróżnienie,to niezwykle miłe,że ktoś dostrzega to co robię:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe te róże - prawie tak piękne jak moje maki:)) ;-))
    dobrej niedzieli Basiu:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Basiu, gratuluje wyróznienia, obraz z białymi różami na błękitnym tle jest niezwykle ujmujący i taki niebiański.......

    OdpowiedzUsuń
  18. przepiękne róże:) aż przykuwają wzrok. Gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obrazek realistyczny bardzo...i taki przenoszący w cieplejsze czasy:) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  20. Basiu, gratuluję wyóżnienia. Obraz przepiękny, moje ukochane róże... Dziękuję, że mnie wyróżniłaś. Jak tylko znajdę czas, odpowiem na Twoje pytania. Pozdrawiam Cię cieplo!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sporo dowiedziałam sie o tobie, a teraz lece do twego syna Konrada:)

    OdpowiedzUsuń