czwartek, 5 grudnia 2013

Podziękowanie jest darem serca.

Zatem dziękuję Wszystkim, którzy przez ostatnie dni zasypywali mnie nieskończoną ilością życzeń, tu na blogu i we wszystkich innych formach. Kolejny raz imię Barbara przyniosło mi wiele radości...

 Te kwiaty to Cosmos ( nasz popularny onętek pierzasty) z Daken, kwitnący teraz...

A ten Phalaenopsis prezentuje się pięknie w Taipei, dziękuję Kasiu za kwiaty, którymi mnie obdarzyłaś z dalekiego świata i za słowa, które do nich dołączyłaś...

A Basi z bloga http://basiapawlak.blogspot.com/ dziękuję za upominek sercem wykonany. Wszystko, co otrzymałam od Ciebie Basiu znalazło już u mnie godne miejsce i cieszy mnie i moich Gości...

Basi z bloga http://szeptyserca.blogspot.com/ dziękuję, że zechciała obdarować mnie swoją piękną poezją i karteczką, w której zawarła szczere życzenia...

I Jadzi z bloga http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/  za kolejną karteczkę i jej wielkie serce...


I jeszcze jednej Basi z bloga http://barbarahaft.blogspot.com/, która do zamówionych przeze mnie kartek, (a robi je z niezwykłą starannością i poczuciem piękna), dołączyła prezent dla mnie z możliwością ofiarowania go komuś. Więc wysłałam tę piękną kartkę mojej Drogiej Przyjaciółce Alusi, z którą kiedyś razem studiowałyśmy geodezję, a dziś wymieniamy " malarskie uwagi", bowiem Alicja przepięknie maluje...http://alicjasmoczynska.pl

I wszystkim innym, których tu nie wymieniam, a którzy dobrze mi życzą dziękuję...


26 komentarzy:

  1. ślicne podarki akcenty pamięci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Same Basie ale pięknie ważne że jesteś kochana zadowolona z każdego najmniejszego podarku bo masz dobre serducho ty sie cieszysz to i również razem z tobą buziaki ślę wielkie Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, to wielka sztuka umieć cieszyć się drobiazgami i wtedy świat pięknieje!

      Usuń
  3. Basieńko, spóźnione, ale ze szczerego serca, najlepsze zyczenia samych cudownych dni.

    OdpowiedzUsuń
  4. JAk ti miło mieć tylu dobrych ludzi wokół :) I jaki to dar! Jakim darem Ty jesteś ze tyle osób przyciągasz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. :) Trochę dobroci i świat pięknieje :D

    Pozdrawiam!
    Viola

    OdpowiedzUsuń
  6. same cudeńka:)wszystkiego dobrego Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Gosiu. Dziś dołączałam Twoje serduszka do Mikołajowych paczuszek!

      Usuń
  7. Basiu, z tymi kwiatami, to naprawdę "Kosmos" :)))))))))))))) ściskam mocno!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, one są szalone, też je mam w ogrodzie, ale w listopadzie nie kwitną:-))))))

      Usuń
  8. Dziękuję Basiu za miłe słowa. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu jestem pod urokiem Twoich karteczek! Masz niezwykły talent i wrażliwość!

      Usuń
  9. a ja Ci nic nie życzyłam..więc dziś Ci życzę tego czego pragniesz..spełnienia marzeń...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, Bożenko, że mi dobrze życzysz- dziękuję!

      Usuń
  10. Basiu,,badz zdrowa i szczesliwa..zawsze!!!!!!!!!!!..tego Ci zycze .Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie Alicjo " z krainy czarów" dziękuję, bo na Twoim blogu czary piękna!

      Usuń
  11. Choć spóźnione,to jednak szczere...przyjmij i ode mnie życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne podarki. Jeden piękniejszy od drugiego. To cudowne, że wokół jest tyle wrażliwych osób. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne!!! Z całego serca życzę Wesołych Świąt! Dużo, dużo ciepła rodzinnego! :)

    OdpowiedzUsuń