wtorek, 4 lutego 2014

Galeria lutowych niespodzianek:-)

Wodniki w większości- w moim domu:-)
Charakterystyki ludzi spod tego znaku są bardzo przyjazne, więc się cieszę, że Wodnikiem jestem:-))))))
I tym optymistycznym akcentem wprowadzam Was w galerię upominków, które wczoraj do mnie przybyły drogą pocztową na okoliczność zbliżających się, bardzo już szacownych:-))))) urodzin:-)
.

 Sprawdziły się więc słowa Bożenki, że ten rok będzie prezentowy, bo Janeczka ma dobrą rękę, a ona właśnie rozpoczęła ten temat:-)))))
A więc:
Nadszedł wymarzony i oczekiwany anioł od Joli . Systematycznie oglądam prace Joli na jej blogu http://art-yolanda.blogspot.com/ i zachwycam się nimi, ale po rozpakowaniu paczki, anioł rzeczywisty, stojący  na moim stole " udowodnił", że Jola jest niezwykłą artystką. Widzę, oczyma wyobraźni, taką galerię, a przynajmniej wystawę prac, gdzie goście mogliby zobaczyć tak niesamowite" rzeźby", lekkie, gustowne, romantyczne, o doskonałych proporcjach... Może zdołam namówić Twórczynię do pokazania światu tych dzieł...Warto, naprawdę warto Jolu, bo są niezwykle oryginalne i tylko Twoje!
.
Anioł przywędrował z czerwonym serduszkiem u stóp, co dodatkowo podkreśla wymowę prezentu...

A kolejne piękne anioły, tym razem w wersji haftu przyfrunęły od Basi http://barbarahaft.blogspot.com/
Aniołki są słodkie i będą mieć za zadanie przynosić mi dobry sen...Kto zna Basię, wie, że piękne i różnorodne rzeczy tworzy, a wszystko z niezwykłą starannością, dbałością o szczegóły, nic dziwnego, że tak bardzo się cieszę kolejnym już prezentem od utalentowanej Basi.

A ponieważ bardzo lubię swoje imię, to od kolejnej imienniczki Basi- kolejny śliczny prezent.
Basia, subtelna i utalentowana poetka  z bloga http://szeptyserca.blogspot.com/  i jednocześnie dekorator z bloga http://moejdecuart.blogspot.com/  wie, że moimi ulubionymi kwiatami są konwalie, a o mojej aniołkowej pasji wiedzą już wszyscy. Więc Basia połączyła te dwie sympatie w jedną urokliwą deseczkę, która znalazła eksponowane miejsce w mojej kuchni.


Bardzo Wam dziękuję: Jolu, Basiu, druga Basiu za radość odnajdywaną w codzienności, za gest, dar serca, za szczere życzenia, za Waszą miłą obecność w moim życiu...



32 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego !
    Moje najukochansze przyjaciolki sa wodnikami, dogadujemy sie z tym znakiem bez slow. Jestem waga, wiec tak musi byc !

    OdpowiedzUsuń

  2. Najsedreczniejsze życzenia dla Ciebie!
    Też jestem wodnikiem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego dobrego Basiu, wspaniałe prezenty dostałaś:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego, co najlepsze, Basiu:) Niech dobre Anioły towarzyszą Ci na każdym kroku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z najszczerszym uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego co najlepsze... pięknie zostałaś obdarowana :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, wszystkiego najlepszego na te "18" urodziny.
    Ciesz się z pięknych prezentów, od dobrych i przyjaznych ludzi.
    Serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz ułożę zadanie tekstowe z dwiema niewiadomymi;-))))) bo odrobinkę więcej niż 18:-))))))

      Usuń
  8. sliczne prezenty Aniołkowe :)
    Wszystkiego naj naj naj
    bzuiaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Droga Basiu~serdeczne życzenia urodzinowe i gratuluje pięknych aniołkowych prezentów, prawdziwe anioły tez są wśród nas:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sie cieszę,że z prezentem trafiłam na urodziny..załączam najserdeczniejsze zyczenia, pozdrawiam, Jolka

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego kochana!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wodnik to najlepszy znak! hihi! Wiem coś o tym, bo sama nim jestem... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego Wspaniałe prezenty

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję, dziękuję...Mam jeszcze troszkę czasu, do 15, a wcześniej będę świętować urodziny synów, 5 i 7 lutego:-)
    I jak tu nie mówić, że wodniki są super!!!!!
    Pozdrawiam wszystkie WODNICZKI tu przybywające!!!!
    Inne znaki też oczywiście są bardzo fajne:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Basiu dziękuję za takie miłe słowa.....
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Fantastyczne!!!!!!
    A ten stojący anioł albo anielica ma w coś w sobie, jest wyjątkowy!!!!!
    buziaki Wodniku Szuwarku :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Szuwarek dziękuje wszystkim tu piszącym:-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Basiu :D to mamy całkiem podobne anioły i całkiem od tej samej przeuroczej osóbki- Joli <3 Coś w tym jest..... Również życzę Tobie wszystkiego najlepszego i błogosławieństwa Bożego na każdy dzień <3 Pozdrawiam cieplutko
    Ps. pozostałe prezenty też super :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Basiu wszystkiego najlepszego - wybacz ale nic nie wiedziałm że masz urodziny prezenty od dziewczyn dostałaś piękne i od serca Marii buziaki śle ci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Marysiu, Dziewczyny mnie zaskoczyły, ja w zasadzie dopiero za kilkanaście dni:-) ale miło mi tak wcześniej:-)

      Usuń
  19. To już wiem Basieńko dlaczego tak cię lubię :) wodnik do wodnika lgnie :):):) wreszcie do ciebie się doczłapałam z czego niezmiernie sie cieszę, lubię gościć w tym uduchowionym miejscu w sieci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też teraz wszystko jasne:-))))))

      Usuń
  20. Przepiękne prezenty dla cudownej osoby. Wszystkiego najlepszego, radości, zdrowia nieustającego, spełnienia marzeń oraz opieki Aniołów. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sobie wszystkie życzenia cenię!

      Usuń
  21. Znak wodny [ mój też związany z wodą] Basiu , ja mam 22 lat i wat , takiej odpowiedzi udzielam , ściskam, ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  22. ...aż na sercu cieplej, jak takie cudeńka się dostaje...
    Z okazji urodzin Basiu wszystkiego co dobre niech Ci się spełni!

    OdpowiedzUsuń
  23. Basiu przepraszam że przeoczyłam tak ważne wydarzenie. Przyjmij moje życzenia dzisiaj bo są szczere i od serca. Życzę dużo radości, powodzenia i samych przyjemnych chwil. Pozdrawiam Cię serdecznie i uściski posyłam Zosia Wodnik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zosiu, kolejny Wodniczku, dziękuję i Ciebie też pozdrawiam urodzinowo i życzeniowo!

      Usuń
  24. Piękne te aniołki! Chyba poproszę Panią Basie z bloga o przygotowanie takich dla mnie Powieszę nad łóżeczkiem synka jak już tylko pojawi się na świecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę Madziu, że Basia chętnie wyhaftuje takie aniołki dla Twojego Dzieciątka, bo Basia przepięknie faftuje, szydełkuje etc. Serdecznie Cię pozdrawiam:-))))

      Usuń