poniedziałek, 9 grudnia 2013

Słów parę o Aniołach pędzących do pracy...

Widziałam dziś Anioła
jak pędził o poranku
z kanapką w ręku
dla swego podopiecznego
przebiegł przez kładkę
zostawiając kilka 
anielskich piórek na krzaku głogu
pędził zdyszany i bosy
bo pierwszy dzwonek
rozrzucał gromadę maluchów
po szkolnych korytarzach
by w porę pochwycić
swoją miłość
nim zdąży rozbić kolano
*****************
zebrałam złote piórka
i wetknęłam w kajecik wierszy
z nadzieją
że Anioł musi
po nie wrócić. 


Tego Anioła otrzymałam kiedyś od uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej. Jutro będziemy mieć wspólną Mikołajkową imprezę, będziemy się cieszyć, że możemy razem tworzyć tak miłe akcenty.

Czas na kwiaty w świątecznej odsłonie...







Pozdrawiam serdecznie i przedświątecznie...witając równocześnie nowych Obserwatorów:-)


42 komentarze:

  1. Zaczytuję i rozczytuję się z największą przyjemnością w Twoich wersach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie spodobał mi się ten wiersz o aniołach.
    Pozdrawiam ze świata już bez śniegu - ależ szybko go zmyło ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anioły to bratnie dusze, a w szkole przydają się bardzo:-)

      Usuń
  3. Ale przedziwny ten kwiat herbaciany :O

    Wiersze .. coś pięknego! Dzięki Tobie ponownie zajmę się czymś piękniejszym do czytania niż kryminały :D

    Pozdrawiam
    Viola :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam od moich domowych dzieci, jest tego kilka rodzajów takich herbatek i fantastycznie wyglądają.
      Taki niesamowity efekt rozwijania się- piękne!!!
      A do poezji zachęcam, osobiście dużo czytam i uważam, że wiersze kształtują wrażliwość...

      Usuń
    2. Jeśli chodzi o wrażliwość to u mnie jej pod dostatkiem :P hihi żartuję .. oczywiście każda odpowiednia lektura (nie np. gazeta typu fakt xD) kształtuje wrażliwość :D

      Usuń
  4. Basiu kochana spóźnione życzenia imieninowe. Wszystkiego co najlepsze!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, na życzenia nigdy nie jest za późno!

      Usuń
  5. piękny wiersz:) kwiat herbaciany zachwyca, pozdrawiam Basiu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko zdjęcie słabe- przy wieczornym oświetleniu!

      Usuń
  6. Herbaciany kwiat, cudny :)...Wczoraj też sobie taką herbatkę zafundowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu- nieustannie wzruszasz mnie swoją poezją- cudowne słowa, potrafią wnieść w życie radość. Czasem brakuje mi słów- tak jest i dzisiaj...
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poezja trafia do osób wrażliwych, a Ty Jadziu masz ogromną wrażliwość!

      Usuń
  8. witaj Basiu ,
    przepiękny wiersz o ukochanych Aniołach ...pięknie:)
    kwiaty przeurocze a ciasto ...hm w sam raz coś dla mnie na dziś po wczorajszym cięzkim dniu ...
    pozdrawiam najpiękniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ciasta to moja słabość...

      Usuń
    2. niestety moja też ....
      a ja uwielbiam je wypiekać ,dekorować itd :))))
      ale przecież słodkości organizm też potrzebuje :)
      dobrej nocy Basiu :)

      Usuń
  9. Wiersz chwyta za serce. Kwiaty, piękna odsłona a ciastem się poczęstuję, bo nie wytrzymam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny wiersz. Pozdrawiam i życzę miłej imprezki. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny wiersz a storczyk cudowny , tfu tfu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham storczyki:-))))

      Usuń
    2. To wdzięczne kwiatki, w pracy cały parapet po nowym roku będzie w kwiatach już od kilku lat. W domu mi padają. Piękny wiersz Basiu:)

      Usuń
    3. U mnie nawet rosną, bardzo lubię kwiaty doniczkowe, lubię czekać na efekty wzrostu, hodować, to fascynujące, gdy się odwdzięczają!

      Usuń
  12. Basieńko lubię do Ciebie zaglądać po spokój :)
    a ten magiczny, herbaciany kwiatuszek jest przepiękny. Dostałam podobny w paczuszce od wymiankowego Mikołaja i trzymam go na specjalną okazję :)
    Buzi Dobra Wróżko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, takie herbatki to tylko w miłym gronie...
      Dzięki za tę wróżkę:-)

      Usuń
  13. Kochan nasza Basia z szepty serca ma dziś zły dzień ale ja mam gorszy pa buziaki ślę Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marysiu, zatem Cię wspieram i Basię też!
      Pamiętaj o tym!

      Usuń
  14. Wzruszyłam się... Moja wiara w Anioły jest przeogromna. Pomaga mi baaaaaaaaaardzo, zwłaszcza teraz, kiedy problemy ściskają za gardło. Dziękuję za te chwile wzruszeń. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Życzę Ci Basiu, aby zawsze czuwał anioł przy Tobie... będzie dobrze, zobaczysz, tego Ci życzę...

      Usuń
  15. piękny wiersz.....
    U Ciebie Basiu zawsze można coś pięknego poczytać i obejrzeć.....
    Zapomniałam Ci napisać, że ten koralik na bombce służy jako przywieszka. Wystarczy tylko przeciągnąć nitkę.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Basiu, jutro poprawię, widzisz jak Twoja bombka cieszy wszystkich w moim domu- dziękuję, jest śliczna!

      Usuń
  16. Basiu piękny wiersz. Zdjęcia przeurocze.
    Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeczytałam Twój wiersz kilkukrotnie. Za każdym razem wzruszając się i zamyslając głęboko. Dobro wokół nas jest stale. Pomaga nam zyć. Pomaga przetrwać ciezkie chwile. trzeba je tylko czuć, dostrzegać, odbijać jego wizerunek w swoim sercu.
    Ten dobry Anioł dał Ci natchnienie i nadal z Tobą jest w każdym słowie, wierszu, obrazie, dobrym uczynku dla bliźniego. Masz to piórko Basieńko w swej pełnej wrazliwości, serdecznej duszy.I sama po części jesteś teraz aniołem...
    Ciepłe pozdrowienia zasyłam!:-))

    OdpowiedzUsuń
  18. Jesteś niezwykle wrażliwą osobą!
    Zaglądam na Twojego bloga z wielką radością. Cieszę się, że jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  19. Skąd wiedziałam że lubisz poezje księdza Twardowskiego ? Stąd staram się pilnie czytać twego ciekawego bloga .

    OdpowiedzUsuń
  20. całość zachwyca!piękny tekst, piękne zdjęcia...
    z kwiatków Hoja podoba mi się najbardziej, uwielbiam jej zapach szczególnie wieczorami ;)

    OdpowiedzUsuń