piątek, 15 lutego 2019

Anioły odlatują...do...

Czas na ogłoszenie wyników losowania w szóste urodziny bloga, czyli to już 631. post.
Cieszę się, że anioły się spodobały i teraz pofruną do nowych Właścicielek, którym serdecznie gratuluję, a wszystkim dziękuję za udział w zabawie.
Losowania dokonał mój najstarszy Wnuk, który jeszcze nie potrafi czytać ( trzy i pól latka), więc nie musiałam zabezpieczać losów. Ponieważ Konradkowi spodobała się zabawa, poprosił, że koniecznie chce wyciągnąć jeszcze jeden los. Na taką ewentualność nie byłam przygotowana, ale dziecku się nie odmawia, więc będzie dodatkowa nagroda niespodzianka:-)
Oto wyniki:
Anioł z bzem pofrunie do Gosi- Stare Pianino, ten z gałązką jabłoni do Marychny Z, a ten z motylem do Marzenki Dmowskiej.
Na azalii zawisł los dodatkowy dla Ani inspiracje.
Serdecznie gratuluję, a nagrody wyślę zaraz po otrzymaniu adresów, adres Marysi mam aktualny, pozostałe osoby proszę o podanie adresu na basia.olesno@gmail.com.
Na okoliczność Walentynek i urodzin przygotowałam oponki serowe, warto je zrobić bo są bardzo niewymagające:-)
Tymczasem dołączam listę serdecznych podziękowań za piękne życzenia i upominki nadesłane z myślą o mnie.
W moim rodzinnym domu nie było tradycji świętowania urodzin, kiedyś obchodziło się imieniny, ale w czasach dzieciństwa moich Synów sytuacja zmieniła się na korzyść urodzin.
Jest mi bardzo miło, że tyle Osób pamięta i jednocześnie wstyd, że ja o wielu Osobach nie pamiętam:-(
Zatem dziękuję za piękne karteczki z życzeniami :
Eluni http://rekodzieloeluni.blogspot.com/ i Ewuni http://ogrod-cardmaking-pasje.blogspot.com/ , których prace zawsze mnie zachwycają, dziś prezentuję te śliczne kartki z życzeniami, które od nich otrzymałam.
Małgosi X http://papierowy-jarmark.blogspot.com/
za przecudnej urody karteczkę, album i coś słodkiego. 
Prace Małgosi są tak piękne, że można się zachwycać godzinami.
To tylko kilka wybranych stron, wszystkie są zachwycające.
Jadzi http://jadwiga-sercemtworzone.blogspot.com/ 
bardzo serdecznie dziękuję za album, już mam pomysł na jego wykorzystanie. 
Albumy Jadzi u mnie królują, szybko się wypełniają i mam nadzieję, że kiedyś będą pamiątką po mnie.
Jadzia przysłała też szereg pięknych drobiazgów, które wykorzystam w albumach i na kartkach oraz wyczuła, że czas wyrzucić moje zużyte pędzle i zastąpić je nowymi.
Marylce https://weekendowerobotki.blogspot.com/
za misterny zestaw pięknych podkładek i piękne życzenia urodzinowe wraz z uroczym haftem
Lence z http://zaciszelenki.blogspot.com/
za pamięć, życzenia i modlitewnik skierowany na rodzinę.
Edytce http://eda-z-szafirowego.blogspot.com/za karteczkę zwiastującą wiosnę i szczere życzenia

Janeczce http://janeczkowo.blogspot.com/ za urodziwą kartkę i wspaniałe korale- delikatne i eleganckie, Janeczka wie, że kocham biżuterię. 
Bardzo miło jest mieć tyle życzliwych Osób:-) Bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam:-)

64 komentarze:

  1. To piekne że masz Basiu tyle dowodów sympatii i przyjaźni. Serowe oponki też wyglądają smakowicie. Pozdrawiam serdecznie Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale niespodzianka, dziękuję ślicznie Basiu:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne niespodzianki dostałaś Basiu.:) Pozdrawiam Cię serdecznie, a dziewczynom gratuluję wygranych.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu cudne prezenty :)
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Basiu:))piękne prezenty dostałas ale też i pięknymi obdarowujesz:)))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę zwyciężczyniom tak pięknych Aniołów , ale jednocześnie bardzo im gratuluje :)
    Moc prezentów do Ciebie dotarła - szczególnie te frywolitkowe podkładki wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Basiu, jeszcze raz wszystkiego, co najlepsze! Zwyciężczyniom serdecznie gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz wszystkiego co najpiękniejsze niech Ci się w życiu darzy.
    Gratulacje dla dziewczyn.
    Piękne dowody pamięci.
    Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności - jaka miła pamięć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej Basiu jak bardzo się cieszę i z niecierpliwością na mojego anioła czekam. Podziękuj. w moim imieniu, szczęśliwej rączce. Piękne dowody pamięci.Pozwól , że i ja do tych życzeń swoje dołożę. Karteczkę okolicznościową niebawem do ciebie wyślę.Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Basiu, bardzo dziękuję za zabawę. Gratuluję zwyciężczyniom.
    Wszystkiego co najlepsze Tobie - szczęścia, miłości, zdrowia i spełnienia marzeń 🌷🌷🌷

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne karteczki, trochę zazdroszczę dziewczynom talentu. Ale moje łapy już niesprawne. Za to dołączam się do życzeń "Moc wszelakiego dobra Basiu!" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Basieńko, dziękuję za zabawę i gratuluję Dziewczynom, które będą się mogły cieszyć Twoimi aniołami.
    Kochana, jeszcze raz wszystkiego najlepszego. Niech każdy Twój dzień będzie piękny i błogosławiony.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przede wszystkim gratulacje dla zwyciężczyń,
    Piękne prezenty
    Oponki pamiętam z domu, ale ja jakoś nie umiem ich zrobić tak dobrych jak robiła moja mama

    OdpowiedzUsuń
  15. Basiu Najdroższa, w tym szczególnym dniu życzę Tobie wszystkiego co najlepsze i najpiękniejsze, spełniania się marzeń i zamierzeń, zdrowia oraz błogosławieństwa Bożego na każdy dzień :) <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje wygranym. :) Basiu kochana, tyle cudów dostałaś, bo my naprawdę jesteśmy cudowną blogową rodzinką. Życzę, co najwspanialsze. Życzę, by spełniły się Twoje marzenia. Życzę, byś była zdrowa i otoczona najszczerszą miłością. Basiu, jesteś Aniołem z ludzkiej postaci, człowiekiem niesamowicie pięknym. Kobietą, która tym pięknem, mądrością chętnie się dzieli. Masz na mnie wspaniały wpływ, ja całym sercem dziękuję Bogu, że jesteś na mojej drodze życia. Takie osoby jak Ty, wyzwalają z człowieka, co najlepsze.<3 WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO ZAWSZE. :*******

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne prezenty. Bialo-zielone hafltowane podkladki niezwykle przypadly mi do gustu - cudo. Gratuluje tych wszystkich wspanialosci i rowniez przesylam najlepsze zyczenia urodzinowe.

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję koleżankom, którym poszczęściło się. Anioły zmysłowe. Piękne karteczki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranym. Niestety przegapiłam ogłoszenie Twojej zabawy, a anioły są cudne. Może innym razem.
    Dostałaś wspaniałe prezenty, więc i Tobie gratuluję, bo ich ilość i jakość świadczy o ogromnej sympatii do Ciebie 💓
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje wygranym.Prześliczne prezenty. Zachwyciły mnie serwetki podkładki.
    Bardzo lubię oponki ponieważ robi się je bardzo szybko i są przepyszne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapomniałam , że kiedyś piekłam takie oponki. Muszę je zrobić. Wszystkiego co najlepsze z okazji Urodzin. Gratuluję wygranym , aniołki są urocze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję zwyciężczyniom i Tobie Basiu tak wielu prezentów urodzinowych, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe prezenty. Niestety nie wyrobiłam się, więc przyjmij Basiu choć takie, ale szczere życzenia urodzinowe. Życzę Ci pięknych dni, pięknych chwil, cudownych pragnień, gwiazd w Twoich rękach i perełek w snach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje dla zwycięzców, a Tobie Basiu życzę jeszcze raz wszystkiego, co najpiękniejsze na nadchodzący kolejny rok i nie tylko ;) Oponki wyglądają cudnie! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Serdecznie dziękuję za pamięć i piękne życzenia nadesłane w różnej formie:-)
    To wielki dar.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne prezenty dostałaś Basieńko! Serdecznie gratuluję wylosowanym koleżankom.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Basiu, życzę Ci z całego serca jeszcze raz tego wszystkiego, o czym Ci pisałam w smsi-e :)
    Piękne prezenty. Jestem zła na siebie, że z powodu moich zawirowań, nie wysłałam Ci niczego, ale masz moją dozgonną wdzięczność i przyjaźń.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło i mocno ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Droga Basiu bardzo się cieszę, że dostanę od Ciebie miłą niespodziankę :)) Twój Konradek ma szczęśliwą rękę :)) Już podaję adres do przesyłki na Twojego maila.
    Basiu wszystkiego najlepszego z okazji urodzin, dużo zdrówka i samych radości.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla zwyciezcow. Dziękuję za zabawe i wszystkiego najlepszego :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za wszystkie słowa...

    OdpowiedzUsuń
  31. Bravo dla zwycięzców!
    Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna okoliczność i piękne prezenty :)Gratulacje dla zwycięzców :)
    Basiu, oponki wyglądają przepysznie :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje dla nowych aniołowych wladcucielek, a prezenty jakie dostałaś...przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję zwyciężczyniom :D Aniołki boskie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Och Basiu, wspaniałe prezenty. Też miałam zamiar coś Ci wysłać, ale niestety, choróbsko mnie powaliło do łóżka. Życzenia złożyłam na fb, ale Ty chyba wiesz, że życzę Ci wszystkiego co najlepsze. Gratulacje dla zwycięzców konkursu - niech aniołowie nad nimi czuwają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Karolinko, cieszę się z Twojego szczęśliwego pielgrzymowania.

      Usuń
  36. Witaj w tą słoneczną niedzielę Basiu
    Man nadzieję, że moje życzenia, które wysłałam mailem dotarły. I nadal z całego serca życzę Ci wszystkiego dobrego.
    Jednak anioły kocham i gdybym takiego mogła u Ciebie zamówić....
    Za oknem zrobiło się już jaśniej, radośniej. Może to doda mi więcej siły i energii.
    Życzę Ci wielu słonecznych promyków, radości z coraz dłuższego dnia

    OdpowiedzUsuń
  37. Serdeczne pozdrowienia ślę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję wygranym! Basiu, masz wspaniałe blogowe przyjaciółki!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  39. Anioły ciekawe i dobrze, że trafiły do przyjaciółek. Prezenty urodzinowe godne pozazdroszczenia. Życząc 100 lat, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  41. Gratuluję zwycięzcom, Anioły w ich domu niech przynoszą szczęście. Tobie Basiu z okazji Urodzin samych radości, zdrowia i szczęścia. Ściskam serdecznie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zatkało mnie ze szczęścia! Anioł z aniołem przyleci do mnie!! Aż mi trudno uwierzyć :-) Jestem po tygodniowym kursie i bardzo miło, że taka niespodzianka mnie spotkała. Bardzo Ci dziękuję Basiu. Jestem dodatkowo wzruszona, że do mnie zaglądasz i nie zraziła Cię mnie moja miłość do Tybetu i do Bon. adres wyślę mailem. jestem bardzo Ci wdzięczna, bardzo dziękuję . Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie kataloguję ludzi wg ich upodobań i zainteresowań, ważne by być dobrym dla innych, a człowiek jest przecież istotą wolną. Bardzo mi się nie podoba, gdy ludzie o odmiennych światopoglądach drwią sobie z odmiennych poglądów innych- znam takie zajadłe blogerki. Gratuluję Marzenko i czekam na adres:-)

      Usuń
  43. Piękne Anioły na pewno trafią w dobre ręce Basiu :) Mój pilnuje mnie w pracy juz od kilku lat :)
    Ściskam porurodzinowo ")

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne te Anioły, gratuluję szczęściarom:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne upominki, piękne kartki, a najpiękniejsze anioły:)Gratuluję szczęściarom.
    Basiu wszystkiego najlepszego z okazji urodzin. To nic, że spóźnione, ale szczere i z serca.
    To my Basiu, mamy blisko siebie urodziny:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Basiu, najcudowniejszych chwil Ci życzę. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  47. Prześliczne podostawałaś te kartki i podkładki, naprawdę arcydziełka... Gratuluję szóstej rocznicy bloga! Słodka ta sytuacja z Wnuczkiem, który spowodował wylosowanie dodatkowej nagrody. Anioły (pewnie Twojego wykonania?) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  48. Przepiękne prezenty. Wszystkiego cudownego Basiu :) Buziaki :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Jakie apetyczne oponki..A ja tutaj na diecie:)

    OdpowiedzUsuń