wtorek, 24 grudnia 2013

W oczekiwaniu na pierwszą gwiazdkę...

Pierwsza gwiazdka
wchodziła najpierw do naszego domu,
a potem do mojego serca,
- a może było odwrotnie...
Myśli- długie pasma oczekiwań
plątały się w gałęziach choinki
jak nitki,
w które wiązałam błyszczące cukierki.
W zamglonych oczach mamy i babci
odbijały się wigilijne pierogi.
Choinka wciąż rosła
a ja zawieszałam na niej
kolorowe marzenia,
dziecięce radości
i serca wszystkich domowników.

W Święta moje myśli wędrują również do miasta mojej młodości:-)

Na Floriańskiej zawsze jest kolorowo...

Kościół Mariacki słucha świątecznych dźwięków, melodii, rozmów...i modlitw...

Bogactwo Sukiennic przyciąga turystów szukających piękna...

Osobliwości Krakowa!
Ludowe porzekadło mówi, że co robimy w  Wigilię, będziemy robić przez cały rok...
Mam nadzieję, że ten wigilijny post zmobilizuje mnie to twórczego blogowania w 2014 roku:-)

Wszystkim Wam, dla których moje blogowe pisanie stało się jakąś cząstką wspólnego przeżywania piękna tego świata, życzę by Miłość płynąca z Betlejemskiego Żłóbka opromieniała Wasze zwyczajne radości i troski. Życzę Wam, byście ciągle doświadczali tej Miłości w swoim życiu, a sami umiejąc kochać prawdziwie stawali się dla innych "dobrymi okruchami szczęścia" w codzienności.

33 komentarze:

  1. Basiu dziękuję za piękne życzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu przepiękne życzenia nam przekazałaś, czekajmy więc na CUD, cudownie ciepłych Swiąt życzy Beata;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popedzilam z samego rana na ostatnie Roraty...
    Basiu, dziekuje za zyczenia. Za Twoje dobre SERCE niech Panu Bogu beda dzieki!
    Dzieciatko niech obdarzy Ciebie i Twoich najblizszych tym co potrzebne...
    Serdecznosci
    Judyta

    OdpowiedzUsuń
  4. Basiu cieszę się, że tutaj Cię poznałam :))) Wesołych Świąt!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia. Jeszcze raz miłego świętowania. Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. wesołych świąt
    dziekuję za życzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świąt pachnących choinką, piernikami i pomarańczami. Świąt otulonych białym puchem. Świąt wypełnionych radością i uśmiechem:) Dziękuję za twoje życzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To powinnam spędzać cały rok w kuchni :)))) A jednak nie robię tego :)
    Błogosławionych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Basiu, Wspaniałych, ciepłych Świąt Bożego Narodzenia i tylko pięknych i dobrych chwil w nadchodzącym Nowym Roku:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie dziękuję za wszystkie życzenia, różnymi drogami do mnie przybywające:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny jest Kraków w ten świąteczny czas, nawet wiem, kiedy się wybiorę pospacerować, popatrzeć, posłuchać szeptów przeszłości ...
    Pozdrawiam świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeci gwiazda na niebie, srebrna
    i staroświecka, Świeci wigilijnie,
    każdy ją zna od dziecka. Chwyć
    w garść jej promienie, trzymaj je z
    całej siły. I teraz w tym rzecz cała,
    by się życzenia spełniły.
    Wesołych świąt Basiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Spokojnych,pogodnych i rodzinnych Świat oraz pomyslnego Nowego Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swiąt spędzonych wśród tych, których kochasz... :)

    OdpowiedzUsuń
  15. dla Ciebie również ZDROWYCH I WESOŁYCH ŚWIĄT......

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknych,radosnych,rodzinnych Świąt:)Spełnienia marzeń w Nowym 2014 Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pozdrowienia dla Krakowa, ulubionego miasta mojego męża i wesołych świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla tych, co kochają Kraków będą zdjęcia z wigilijnego spaceru:-)

      Usuń
  18. Bardzo piękne są Wasze życzenia, wierzę, że się spełnią i dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Basiu, wczoraj już do ciebie nie dotarłam, ale ogrom świątecznych zyczeń dziś przynoszę. Nie potrafię pisać wierszem...tak pieknie pisać, zawsze wiedziałam, że w twoim zyciu jest duzo czułości, to widać i to się czuje, dziekuję za twoją serdeczną obecność w sieci i za wspieranie mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia z Krakowa to super pomysł. Nie jeden chciałby się tam znaleźć świąteczną porą.
    Wszystkiego dobrego Basieńko i przede wszystkim spełnienia marzeń.
    Serdeczne uściski

    OdpowiedzUsuń
  21. Basiu jesteś takim „dobrym okruchem szczęścia" dla mnie. Miłego świętowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Twoje słowa są dla mnie bardzo ważne!

      Usuń
  22. Czasem trudno słowami wyrazić uczucia przepełniające nas podczas Świąt Bożego Narodzenia, ale Tobie udało się to znakomicie :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kraków swiątecznie piękny,pozdrawiam jeszcze świątecznie,Lena

    OdpowiedzUsuń
  24. O Basiu:))czyli ja zawsze w kuchni?:))))bo wigilię w niej spędziłam,ale też przy stole z rodziną ze śmiechem i rozmowami,czyli nie będzie źle:))))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękna choinka i cudne życzenia!
    Z całego serca życzę Ci Basiu aby w sercu Twoim zawsze była radość!
    przesyłam gorące pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń